Gå til innhold

Hvilke symtomer har dere?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har ikm fredag!

Har dei siste dagene vært småkvalm, og det er jeg i dag også!

Har noen ganger småmurringer, har hatt det siden EL og det pleier jeg heller ikke å ha!

Er veldig trøtt, men det kan jo være mangel på søvn!

Håper at jeg er gravig, for jeg føler liksom at jeg er det!

Kan jo være at kroppen spiller meg et puss, fordi jeg ønsker det så sterkt at det klaffer denne gangen!

Lykke til alle som har ikm i løpet av uka!

Håper vi er gravide alle sammen! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6701857-hvilke-symtomer-har-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ingen symptomer denne mnd. men har hatt mange symptomer de andre mnd. uten å være gravid, så forhåpentligvis er jeg det denne mnd =)

har ikm i dag! men fikk neg grav test, men jge måler temp og den var mye høyere enn det den pleier å være når jeg får tr.. så fremdeles håp!

jeg er bare veldig frustrert idag..humørsvigninger..aner ikke når jeg har ikm en gang jeg..fordi jeg begynte på p-piller og gikk på de nesten en hel uke av denne syklusen, måtte slutte pga allergisk reaksjon (ekstremt kløe over hele kroppen). jeg gikk på disse p-pillene pga en cyste rundt den ene eggstokken, som visstnok er vanlig etter at man har hatt en SA.

Ellers så er jeg trøtt, litt stiv og støl, murringer i korsryggen....og veldig vondt i hodet hver dag..hvis jeg regner med vanlig syklus og ikke tenker på den uke med p-piller så skulle ikm vært torsdag som var..

Lykke til !!

jeg har ingen..luft i magen, men det hadde jeg forige pp og, uten at det var noe action. og kviser, men det henger nok sammen med IKM.

I tillegg har jeg hatt noe som ser ut som EL-slim de siste 2 dagene så det kan se ut til at jeg ikke hadde EL når jeg trodde. fikk positiv digital el-test på dag 19. leste nelig på www.pernille.info at det kan bety at jeg ikke hadde EL og at kroppen prøver igjen....æsj!!!

hadde også misfarget utflod (mørkt blod?) etter sex i går kveld...

IKM skal etter det trodde være kommende torsdag..

så her er en som regner med å ikke bare få TR, men i tillegg få uregelmessig syklus, noe jeg trodde jeg slapp tross bare i 2 pp...men alt virker så rett...he he.

MEN; er som sagt bare i 2 pp, så jeg blir ikke så skuffet da!!! det skal flere pp'er til for det!

hilsen den negative

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...