Gå til innhold

Dere som fødte på Rikshospitalet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Et lite gjesteinnslag fra BIM. Jeg er i uke 38 og skal føde på RH. Lurer bare på om noen her inne har noen tips om hva som er lurt å huske på å ta med til fødselen\barseltiden? Tenkte å pakkebagen i dag.

Hvordan er babytøyet der, f.eks? Eller hadde dere med egne bodyer etc? Er bindene greie? Trenger jeg å ta med egne ammeinnlegg?

Noen andre tips?

Veldig takknemlig for svar :)

Hilsen fra en spent

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

babytøyet du kan bruke der er kun enkle bodyer og sånne knytetrøyer. men jeg stresset ikke med å ha med meg noe eget. du får tidsnok brukt det. om du skulle trenge noe egey kan jo mannen din ta det med etterhvert. babyen er uansett pakket inn i tepper allikevel så det er ikke mye du ser til klærne:)

Ellers hadde jeg med joggebukser og noen behagelige topper, ammeinnlegg(kan være veldig greit å ha dersom melkeproduksjonen tar av etterhvert..hehe), toalettsaker, mobillader, ammebh-er. husker ikke så mye annet.

jeg syns de bindene var helt ok. det er litt forskjellige typer der. jeg blødde ikke så veldig mye, men hadde med vanligalways uten å bruke de...

masse lykke til...det er en heeelt fantastisk opplevelse. håper bare ikke det er like fullt som da jeg fødet der. da var det folk som lå på gangen¨på barsel. hehe.

Ellers veldig hyggelige folk som er der. Som sagt...gled deg!!

Skrevet

Tusen takk for fint svar Liten jente i oktober!

Jeg gleder meg veldig, men er ganske så spent også...

Kos deg videre med jenta di :)

Skrevet

Utrolig flott sted å føde på. Tror ikke jeg hadde noe til babyen der selv før jeg skulle hjem jeg... og bind var det i mange varianter.

Hadde en veldig fin opplevelse av sykehuset, og det er helt klart der jeg skal føde nestemann også, når den tid kommer.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...