birma og tredjemann Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Vi har kjøpt denne vogna til vår førstefødte som kommer en av dagene. Det jeg lurer på er hvilke erfaringer dere som har hatt vogna en stund har med den? Etter som jeg har forstått så var modellen ny i 2006 og jeg kjenner derfor ingen som har brukt vogna en stund.
Luca Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Vi har hatt den siden i våres, og er veldig fornøyde med den. Hvis du leter deg noen sider tilbake, prøvde med fant ikke det jeg så etter, så har b.l.a Halloweenmamma skrevet et innlegg som også jeg har svart på om noen få ting som er irriterende...se om du finner det. Det har stått endel om S3 på disse sidene, så let litt bakover. De tingene som har vært å pirke på er: kurven under er litt klønete å komme til, må brukes fra siden det blir litt riper på understeller ved inn og ut av bil nettingen i kalesjen kan bli liggende litt rart inni Men vi er altså veldig fornøyde med vogna, og det er jeg sikker du blir også. Dene r super å trille, lun og fin til babyen og kul å se på:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå