Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 God morgen! Hvordan er formen?? Alle mine magesmerter som jeg har hatt i mange dager er over kjennes det ut til. Så da er det vel bare å forberede seg på en skikkelig kraftig runde med tanta denne mnd... Sukk. Klarte ikke helt å la være, så tok en test idag. Visste jo svaret på forhånd--> negativ. Men har jo ikke ikm før fredag, så hvem vet
AniBer Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 God morgen til deg også!!! Formen er grei den, hadde det bare ikke vært for den "strekkingen" i livmoren og de ømme brystene... og MASSE luft i magen!! Klarte ikke la være å ta en test i dag jeg også(IKM fre), ble seff negativ!! Men håpet er der enda!! Sjansen for at jeg skal være gravid denne pp er liten, eller LOW som det står så fint på FF'n min. Forsinket el og masse sex på feil helg!! Tror ikke svømmerne klarte seg i 5 døgn til egget kom altså... Men tanta har ikke dukket opp enda så det er jo håp!! Ikke sant?? Lite, men det er håp
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Hehe...godt det ikke var bare meg som ikke klarte å la være å teste. Men har ingen tro på at jeg er blitt fravid denne perioden. Var som sagt bortreist i beste frukbare tidsrom. Var forventet EL (testet aldri) torsdag eller fredag den uka, og hadde ingen sex tra tirsdag til søndag. Så sjansene er vel minimale... Men er usikker på når EL var. Hadde vondt i magen nesten hele den uka. Noen dager uten magevondt og nå har det altså begynt på igjen. Skikkelig kjipt å gå med menssmerter i 14 dager... Trodde smertene var borte idag morges, men nei da. Er tilbake nå. Så da får vi se om tanta dukker opp i løpet av uka da (ikm torsdag eller fredag) Nå har jeg vært på shopping for å finne bursdagsgave til tanteungen, men det er ikke så lett. Kom tilbake like tomhendt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå