Gå til innhold

Har dere store mager??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er nå kommet til uke 38+5 , men magen min den er ikke stor i det hele tatt , flere som har små nusselige mager???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp..ikke noe strandet hval her i gården..hehe. Er i uke 37+1, og målene ligger litt under gjennomsnittet. Så babygirl er ikke store jenta. Blir nok rundt 3000 g dersom hun holder til termin.

Lykke til:o)

Skrevet

Artig at du spør, for det hadde jeg sagt for en uke tilbake og. At magen var liten mener jeg. Så skjedde noe som fikk meg til å forandre mening.

Jeg og gubben var nemlig på fødeavdelingen for en sjekk. Der ser jeg en dame med den sinnsykt svære magen, og jeg tenkte at herregud, går det virkelig an å få såååå stoooor mage...

Nevner dette for min kjære etter besøket, hvorpå han ler og sier at jeg har jo akkurat like stor mage selv. Var da ca 38 + 6.

Så ikke vær så sikker på at magen din er liten, hi hi.....

Skrevet

Jeg har fire uker igjen og har ganske liten mage. Og vet av erfaring den ikke blir noe særlig større på slutten.

Men det er ikke alltid så behagelig å være "liten" hvis man har vanlig størrelse på babyene. Fikk høre at jeg har stram musklatur som gjør at ungen blir presset mer inn i kroppen enn de med litt større mager, som bærer ungen litt mer utenpå.

Skrevet

Ja, min er ganske stor syntes jeg. Men er nå idag 39+0 også da. Og så er jeg 1.60 "høy", så da må jo magen bli stor for å få plass til over 3,7 kg baby.

Skrevet

Alle sier at jeg har liten mage, men målene ligger på gjennomsnittet hele veien. Jordmor sa det er pga kroppsformen min at magen ser såpass liten ut - jeg er høy og slank.

Skrevet

Jeg er 34+4, og føler jeg sprekker snart, synes jeg er kjempe stor. Ligger helt på toppen på kurven. Magen er bare i veien hele tiden, føler meg helt handykappet, så vær glad for den lille magen.

Skrevet

Magen min er visst ikke så altfor stor, men det er jo tydelig at den er der! Jeg er bare 165 høy, så det er egentlig rart at den ikke er enda større, men det kan også være at den ser mindre ut fordi jeg har store pupper som balanserer inntrykket...

Skrevet

Jeg har hatt større mage enn gjennomsnittet hele graviditeten, men ikke større enn normalen! Helt frem til uke 32 eller noe synes jg det var kjempe gøy med så stor mage, og jeg var så stolt hver gang noen trodde jeg var poppeklar!!!! Men nå er det ikke så moro lengere med stor mage... Tungt er det det er!!!! Men jeg tror tulla mi er veldig stor, og jeg elsker jo henne, så jeg elsker den enorme hvalmagen min også! Stakkars de med tvillinger i magen!!!

Gjest leelu23 HØYGRAVID
Skrevet

Jeg har også kjempestor mage..

er 34+4 og ser ut som jeg skal føde når som helst..

nå ligger jeg over det grønne på skjemaet og.. og jeg er ikke lav..

jeg er 181 så hadde egentlig ikke regnet med å få så stor mage..

blir nok en svær baby da..føler jo noen ganger at jeg bærer hele ungen i ræva omtrent..

Skrevet

Nesten alle jeg treffer er skikkelig overraska over at jeg har så liten mage, mannen min sier den har stagnert og ser slett ikke ut som om termin er en uke frem i tid. Men jeg er høy og ungen har et langt liv å strekke seg langs, i tillegg til ganske stram muskulatur. Magen er ikke så veldig i veien akkuratt : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...