Gå til innhold

Gleder meg sånn til permisjon.....

Anbefalte innlegg

Åhhhhh jeg gleder meg så utrolig til et års permisjon hjemme med gullet mitt:)))) Mitt første barn ble født i juli og i august begynte jeg på siste året på studiet mitt. Det var en kjempe slitsom tid. Mathias var med å pendle fra Tønsberg til Porsgrunn 4 dager i uka fra han var litt over en mnd. Det var et styr, sitte på anka med vogna på forelesningne, livredd for at vi skulle forstyrre på noen måte. Følte på det hver gang jeg dro fram puppen i timen og gikk vi på do for å amme der, kom det "alltid" noen å banket på. Det endte med at jeg mistet melka tidlig for det ble så mye stress. Følte at alt ble halvveis, både som mor og som student.....Derfor så gleder jeg meg så utrolig denne gangen til å bare kunne være hjemme....................

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6701647-gleder-meg-s%C3%A5nn-til-permisjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes fryktelig stressende ut ja. Det er ikke så lett å være student og mor. Jeg er også ferdig med studiene nå. Gleder meg også kjempe masse til å kunne bruke all min tid og energi på det lille nurket.

Det er sånn det skal være!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...