Gå til innhold

Endelig gravid ? etter 15 pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og på første behandling med dobbel pergo i sept. Tok en test i dag tidlig, og den viste en svak svak strek... Ikm skulle være onsdag el torsdag så jeg har nok tatt testen litt tidlig, men jeg er så spent.... Håper streken ikke innbildning....... og at babyen klorer seg fast da jeg var uheldig og mistet i nov. i fjor.....Er nesten i den syvende himmel...... tør ikke håpe 100% enda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo veldig spennende, Lisa37! En strek er en strek, vet du - om den er aldri så svakt. Håper det beste for deg -- etter så mange pp'er må det nesten kjennes helt uvirklig å endelig være gravid.

Skrevet

Ja, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av lykke! bare den sitter nå

Skrevet

Å sååååå spennende, håper du har full klaff denne mnd. Etter så lang tid som prøver hadde det ikke gjort noe om spira satt nå. Vet hvordan det er å gå mnd etter mnd, uten at noe skjer. Så jeg håper virkelig at det kun blir 15 pp på dere:) Lykke til!!

Jeg er også 37 år og i 15 pp, likere kan det nesten ikke bli...hehe

Skrevet

En slik solskinnshistorie gir håp. Jeg starter med min 14. pp nå. Skal til gyn neste uke, så kanskje jeg kan få pergo jeg også. Håper virkelig det ikke blir noe tull slik at det viser seg å være en kjemisk graviditet. Spiren din har å klamre seg fast og bli til en flott baby.

Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...