Gå til innhold

Seriøst, er det ikke ekkelt å kjenne at de river og røsker i dere når dere er våken under KS??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det er ikke ekkelt. De hverken river eller røsker, det er som de opererer på en annen person, og det går svært fredelig for seg. Det eneste jeg kjente var akkurat når de presset babyen ut - da sto en sykepleier på min side av forhenget og skjøv babyen nedover. Så det var lite kvalme og forakt - bare glede og lettelse.

Jeg synd bare det var deilig. Kjente en svak, svak bølging i magen akkurat i det han kom ut. Men ellers kjente jeg ingenting. Alle var rolige og behaglige, så jeg var ikke redd i det hele tatt. Syingen var litt kjedelig for da var mannen min ute å stelte gutten og de som ikke skulle sy måtte løpe til et hastesnitt. Men jeg er veldig glad for at jeg fik være våken!!

Jeg tok hastekeisersnitt etter 39 timers fødsel. Jeg følte ingen smerte, men følte at en elefant trampet meg i magen da de dro ut gutten. Merkelig følelse. Kjente at de røsket og dro han ut, men ingenting var vondt

Hos meg var ting litt komplisert. Det tok 30 min fra de begynte til babyen var ute så her var det mye romstering i magen for å si det mildt. Men det var på ingen måte ekkelt, bare litt skummelt siden det tok så lang tid.

Annonse

akkurat det samme har jeg fortalt andre oxo om min følelse. kjennes ut som en mega elefant som tramper på magen akkurat i det de river babyen ut.kjempetungt men ikke vondt.

Jeg synes ikke det var ekkelt eller skummelt i det hele tatt. Bare deilig å vite at det snart var over. Ble hastesnitt etter ca. 18 timer i fødsel. Jeg kjente at de røsket og ordnet nedi der, men det var ikke ubehagelig på noen måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...