Gå til innhold

Hvorfor skal jeg "gidde" å jobbe til permisjonen?

Anbefalte innlegg

Medarbeidersamtalen / lønnsamtalen fikk jeg klar beskjed: "du skal jo bare ut i permisjon alikevel"

I dag kommer sjefen og sier: "har du noe å gjøre da?" (han kunne like godt sagt: hvorfor er du her i hele tatt?

Jeg jobber kun 2 dager i uka nå pga blødninger og nedpress. ALIKEVEL leverer jeg budsjett og jobber som faen når jeg er her. Men fikk JEG blomster når kontoret leverte bra forige uke? Alle de andre her som hadde over 100% fikk blomster. Jeg hadde også over 100% men får ikke et takk engang........

Hva i helvete er vitsen?????

Nå kjenner jeg at jeg er drit sur!!!

Fortsetter under...

Fikk du ikke blomster??? Fytti, jeg hadde også blitt drittsur ab en sånn behandling!!!!

Syns ikke du skal finne deg i å bli behandlet på den måten, syns du skal ta deg en prat m sjefen din jeg!!!

Man blir jo ikke akkurat motivert til å jobbe og yte sitt beste når du får det sånn tilbake da...... det burde jo HAN (regner med at dette er en HAN?) sjefen din tenke litt på...

Håper det går bedre med deg, og prøv å tenk at det er "bare" jobb- egentlig er det ikke så viktig, i den store sammeneng ;-)

Masse klemmer til deg!

Jeg har klaget på behandlingen på medarbeidersamtalen og skal ha ny til onsdag. hehe, JA, det er selvfølgelig en HAN!!!!

Prøver å fokusere på at jeg har akkurat 1 mnd igjen i dag!! til permisjon!

Ja, det er "bare" jobb, for deg også!!! ;-) Lykke til hos legen i morgen!

Heisann :)

Har hatt en sjef som sa til meg den dagen jeg fortalte jeg var gravid om jeg ikke kunne sykemelde meg 100% så var det lettere for han....

Så jeg har jobbet fulltid,så 2 mnder med 50% og nå før helgen var jeg så utslitt av alt på jobben, jobber på hagesenter...

Så da fikk 100% sykemelding,vondt i ryggen og er kvalm...sliter med matlysten nå og...fordi jeg har stått på og ikke roet ned tempoet...

Så vist ikke sjefen setter pris på alt du gjør så ville jeg heller fått sykemelding og ikke slitt meg helt ut....

Synes ikke du har noen grunn til å være lojal og yte ekstra når du blir behandlet slik.

Jeg var selv til medarbeidersamtale/lønnssamtale forrige gang rett etter at jeg hadde fortalt jeg var gravid med jentungen, da sa sjefen at det var jo ikke noe poeng å justere lønna mi siden jeg skulle ha "fri" ett år....

Så var jeg jo i permisjon ett år og fikk ingen økning det året heller.

Og da jeg kom tilbake var det rett til ny lønnssamtale, da fikk jeg usle 2%, dvs 2% økning på 3 år - mens prisveksten var jo på 4% bare i år !

Det er horribelt - men slik blir vi dessverre behandlet.

Annonse

Takk jenter! Følte meg litt barnslig som reagerte på en blomst... Men det er vel hele situasjonen som gjør det!

Blir jo også litt trist når jeg går glipp av to lønnsøkninger jeg også. Det er så forbanna DÅRLIG gjort!!

Ingen fare for det heldigvis Bratsj. Jeg kommer antaglig ikke tilbake til det kontoret uansett da det nesten helt sikkert blir flyttet. Så jeg regner med nye kontorer, nye datasystemer og nye kollegaer i 2008!

Men det tror jeg bare blir posetivt! Er så mye rart nå at det kan egentlig ikke bli så mye værre tror jeg.....

1 mnd igjen til permisjon!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...