Gå til innhold

Hjelp! Buksa på jobb passer ikke

Anbefalte innlegg

Nå har jeg nettopp kommet på jobb, og uniformen min passer ikke lenger, buksa går rett og slett ikke igjen..

Jeg er bare 7 uker på vei, men det er nr 2 og magen min spretter bare ut (ser ut som om jeg er 4. mnd på vei...)

Burde jeg si fra på jobb at jeg er gravid, eller er det for tidlig? Vil jo ikke presse på meg buksa..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6701511-hjelp-buksa-p%C3%A5-jobb-passer-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så enkelt, for jeg er praksisstudent, og har bare fått tildelt en bukse. I tillegg er jeg redd for at jeg ikke skal få jobbe her når jeg er ferdig med praksistiden (i slutten av nov.) hvis de vet at jeg er gravid og snart vil bli borte uansett..

Finn ut hvem som er ansvarlig for klær, og fortell denne personen at du har lagt på deg litt.. Synes ikke du trenger å fortelle om svangerskapet enda. -I tillegg har du alltids en viss risiko for at ting kan gå galt, og da er det dumt hvis de avskriver deg for vidre jobbing..

Sitter på kontoret med den minste gravide-buksen min, og litt vid genser over. -Er 8 uker på vei, venter også nummer 2, og vanlige bukser strammer vanvittig! -Spesielt på ettermiddagen!

Ingen kan vel si noe på at du har gått opp litt!!??

Jeg jobber på et apotek, der alle har "private" uniformer og det er ingen andre bukser jeg kn låne, må da bestilles ( og da må jeg jo si det ).

Det er jo sant at det nok vises godt i slutten av november, så jeg må nok si det før det, syns bare det var litt tidlig enda..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...