Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har tenkt å være hjemme me begge barna når den lille er født. Hun ene er nærmere 3 når bebien kommer. Har søkt henne inn i barnegahe på 2-3 dager i uken,men frem til vi får plass så er hun hjemme. Er det andre her som har vært hjemme med 2 barn . Er bekymret for hvordan det blir med en liten bebi og en 3 åring.. noen erfaringer:)?
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg venter nr2, og har svigermor som dagmamma til nr1, så jeg har avtalt med henne at hun skal passe nr1 som vanlig en stund i starten når nr2 er kommet til verden.. Og så håper jeg å kunne ha begge to selv en dag eller to i uken etterhvert... Jeg har ikke faren til barna tilgjengelig i pappaperm i 2 uker i starten som svært mange har, for han går på skole. Så jeg har ordnet meg på denne måten.. Klem. 19+6
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg er selv bekymret over min situasjon. Jeg har en aktiv gutt som blir 2år når vi får et nytt familiemedlem. Men jeg har selv velgt denne situsjonen så dette må bare gå. Min sønn har barnehageplass 3 ganger i uken - noen som gjør at jeg kanskje får litt søvn på dagtid i de travleste periodene. Det er jo mange som har oppdratt både to og flere barn samtidig, så dette går nok bra. Hva er liksom det værste som kan skje? Ser for meg at det blir travelt og mye stress, men også veldig mye kos.
Regnbuens barn™ . Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg er vel ikke helt i samme situasjon som deg, men førstemann blir 3år når babyen kommer, men han har bhg plass, men går korte dager, noe som vi skal fortsette med... Største bekymringen er at mannen min pendler på jobb og sover borte 4-5døgn hver turnus, grøss* Heldigvis så hjelper min familie mye til, men gruer meg til mye nattevåk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå