Sistemann i magen <3 Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 La inn denne her sent i går kveld på skravlesiden, men fikk bare ett svar.. Er det flere som har erfaringer rundt dette? : Når man har smerter i rumpe/under ved halebenet.. nesten som når man har forstoppelse og detkjennes som at det trykker benet nedover- ( bortsett fra at jeg ikke har forstoppelse..) kan det tyde på bekkenløsning?.... Har en mistanke.....
Havi Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Ja, dessverre. Det var sånn jeg kjente det første gangen også. Trodde jeg hadde brist i halebenet eller noe, for det var det nærmeste jeg kjente til! Men det kan nok være starten på noe. Men det trenger sikkert ikke bli noe verre, kanskje du bare kommer til å kjenne det litt i halebenet, men ikke mer. Får håpe det!!
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg får noe som ligner på det du beskriver når jeg sitter. Spes når jeg sitter rett opp ned. JM sa dette var bare trykk, pga kroppen ikke er som den "pleier", så oppleves og føles trykk og vondter som ikke er der til vanlig.
mammantil2+1 Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg er redd det er mye som kan tyde på det da. Snakk med lege evt jordmor ang fysikalsk behandling. Dette fungerer for mange, desverre ikke for meg så jeg har sluttet med fysio. Ellers, så blir det å ta det med ro når du kjenner at du begynner å få vondt.
Sistemann i magen <3 Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2006 hei dere! tusen takk for svarene! Da bør jeg vel kanskje ta kontakt med legen min etterhvert... jeg fikk veldig vondt i går kveld etter at jeg hadde vasket hele huset, men det var aller værst når jeg stod og gikk, bedret seg litt da jeg satt/la meg ned.. Har kjent det litt innimellom tidligere, men ikke så ille som i går :(' Huff.. håpet jeg skulle klare å slippe unna dette jeg.. Håper jeg er en av de heldige som får det mildt.. Dette er min første så jeg er helt ukjent med disse tingene.. Så nok en gang, tusen takk for hjelpen! Er veldig glad for at jeg har dere å spørre!
Juliemamman Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg hadde veldige smerter i halebenet en stund, men det var IKKE bekkenløsning. Etterhvert ble jeg syk også, så det viste seg at smartene kom av den kraftige urinveisinfeksjonen. Du trenger ikke å ta soregene på forskud da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå