Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Syns de i alle fall er dyre både som ny og brukt. Tar den liten plass i bilen? Er det plass til vinterpose i den?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 tar liten plass i bilen. man får plass til vinter pose, er ikke så liten da
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Har vogna selv. Synst egentlig prisen er litt tull. For det er egentlig en veldig enkel vogn, få detaljer og lite ekstrautstyr. Kalesjen er også litt spinkel. Meeen, for å være trehjuling så er jo den litt tøff synst jeg. Kjørekomfortet er helt rått! (Prøvd maaaaange vogner) Sammenslått er vogna ganske lang, men derimot veldig flat. Så bor man i leilighet fx kan den fint stå sammenslått bak døren. Så er den veldig lett. Bare 9 kg. Og nyfødtbagen er ikke av de største, men likevel en del større en dreamybaggen til Quinny. Jeg har lammeskinnspose i min. Regntrekket er også ganske ok, bedre enn Teutonia sine.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Ja, de er dyre! Ofte er kvalitet eller at den er praktisk noe som hjelper prisen opp. Snuppa er 19mnd og vi er lykkelige eiere av en Oth! Har hatt Quinny 3xl comf. til nå, og har vært fornøyd med den. Så hvorfor bytte? Enkelt: Oth veier mindre og blir utrolig flat, ikke baktung heller ikke med stelleveske på. Sjekket en del før jeg kjøpte vogn og har nå hatt 5 forskjellige, det er få som har alt. Dvs som er perfekte i fra babyen er nyfødt, men som nevnt til en 18 mnd+ er Oth topp. Har ikke noe problem med pose i sportsvognen.
mammmamia ** Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Det finnes jo masse ekstrautstyr til den da, forskjellige trekk, større kalesjer, vognposer, regn-/stormtrekk, stellevesker osv osv... Kommer utrolig mange kule farger i 2007 også..!! Har sååååå lyst på denne når lillejenta blir stor nok til å sitte kun fremovervendt. Det er i mine øyne det ENESTE negative med OTH, at ikke sittedelen kan snus og fotbrettet reguleres... Men alt i alt er den lett, lekker å se på, liten sammenlagt (lang og smal/flat), god plass oppi osv osv... De nye vognene (2007-modellene) får også en annen look på bagen og litt større, mer firkantet bag... Knallfine!!
Nuffa Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Hvor kan man se de nye modellene? Altså 2007 modellen.
mammmamia ** Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Bilder fra Kind und Jugend-messen i Köln: Pluss litt andre bilder: http://www.nybaktmamma.com/plassen/showpost.php?p=5538268 De vanlige fargene inkludert lilla og brun skal være i butikken i uke 3, de andre fargene som barock, shirt, college og coco er det vel sagt uke 18 og limited editions som fifties og matrouschka i Mai en gang... Stiiilig! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå