Gå til innhold

Oktober: Buuhhuuuuu..hvorfor skjer det ikke MER???


xpecting

Anbefalte innlegg

Har lagt med rier hver halvtime i natt og sto tidlig opp for å ta fatt på husarbeid i håp om mer action, men hva skjer? Det gir seg HELT!

Sukk!!!!!

Får bare lyst å legge med igjen og vente på skikkelig kraftige, effektive rier som får den lille jenta vår ut NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi 2, bortsett fra at jeg ble liggene. Var mer kynnere hos meg da, men de har kommet og gått nesten hele natt, som har resultert i at jeg har sovet veldig dårlig.. Hadde håpet på at det skulle ta seg opp etterhvert...men neida. Er 4 dager på overtid i dag, så det hadde jo ikke gjort noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner VELDIG godt du er frustrert etter 4 dager på overtid!

Har hatt kynner jevnt siden uke 27, men dette var ordntlige vondter som tok skikkelig tak i både mage og rygg - er 8 år siden sist gang jeg fikk barn, men mener å husker at det var slik rier var...

Kom også en skikkelig klump med slim på morran i dag - uten blod, da, men jeg håper det var slimproppen. Har hatt utflod i lengre tid, men dette var en klump som bar rant ut før jeg kom fra senga til doen...sorry alle detaljer :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er;-) Jeg har ventet på denne proppen en stund nå, hehe. Har hatt mye utflod hele veien, men den siste uken har det vært helt tørt...Har hatt kynnere siden uke 12 jeg da. Hadde mye sist svangerskap også, sikkert derfor jeg merket det så tidlig nå. Mensmurringene har jeg hatt over den siste måneden. Men har kun hatt et par ganger hvor disse murringene og kynnerne har vært samtidig og det har vært spesielt. Nå er det i gang har jeg tenkt...men nei, ble med den ene... Ellers kommer kynnerne og murringene hver for seg.. Selv om jeg har en gutt fra før, så er dette nytt for meg. Han ble tatt med keisersnitt, så har aldri hatt noen full åpning osv før. Er vel derfor jeg går over også kanskje, siden 75% av førstefødte gjør det. Jeg går vel inn under den kategorien jeg;-)

Lykke lykke til, håper det skjer snart med oss begge;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, men jeg har hørt at rier som holder på mens du ligger og som gir seg når du står opp - er falske rier. Såkalte maserier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg inn i klubben,... Riktignok er jeg ikke på overtid da terminen min er om tre dager, men hadde rier igår morges, i går kveld, i natt og på morningen i dag. Tror slimproppen gikk på fredag - ihvertfall deler av den - og har hatt småblødninger. Trodde at i dag, ja da kommer den lille, men nå er det da for pokker helt rolig igjen!

 

Har et ærend i byen som jeg gjerne skulle gjort, kanskje jeg rett og slett skulle sette igang et sånt prosjekt for å trigge disse riene litt.. He he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maserier? hmmmm...så synd!

Er nå tilbake på vanlige kynnere som jeg har levd med nå noen mnd., så du har nok rett, der gitt.

Kanskje det tar helt av om man bare fortsetter å ligge og ligge?

hehe...nei, tålmodighet er nok en dyd man må lære i disse dager.

 

Hjelper det å ha sex med seg selv, kanskje? Siden mannen min er på jobb til i morgen..hihi...

 

Vel...lykke til alle dere andre som venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...