Gå til innhold

Ang kvalme i uke 33?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-)

jeg lurer på om det er flere som har opplevd å bli kvalm igjen så sent i svangerskapet?

jeg sliter virkelig om dagen, går jo heller ned i vekt enn opp og føler det er veldig feil..

går konstant kvalm og klarer feks ikke å spise varm mat, noen som har noen gode tips til meg??

Tusen takk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være at det begynner å bli trangt, og trykke på litt. Selv er jeg i uke 39, og har vært småkvalm de siste dagene.

Ellers kan jo kvalme komme av forstoppelse, noe som jo ikke er så uvanlig hos gravide...

Skrevet

Jeg er i uke 30 nå, og kvalmen har plutselig begynt å komme igjen. Satt på kafé med scones og te og måtte bare løpe på do for jeg trodde jeg måtte kaste opp. Marker det om natten også, sånn som det var i begynnelsen.

Skrevet

Jeg har slitt med kvalme stor sett hele svangerskapet, men hadde en litt bedre periode i slutten av 2.trimester.

I 3. trimester rundt uke 30 kom kvalmen skikkelig tilbake, kaster ikke opp hver dag, men noen ganger i uken, og kvalmen ligger på lur hele tiden.

Har ikke gått opp noe de siste 3 ukene, men magen vokser da.

Eneste som hjelper på meg er masse søvn og å holde seg unna brus og andre ting med masse sukker, blir skikkelig kvalm når jeg får i meg søtsaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...