Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg er nå 16+3 på vei, har nesten ikke fått noe mage. Ser det bare såvidt når jeg ikke har klær på. Ser andre som er like langt på vei som har veldig store mager. Noen andre som nesten ikke har fått mage her?
oesmamma Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Er veldig ulikt når folk får mage.... Det er mange en ikke kan se det p når en er så kort på vei... Morkakas plassering skal ha mye å si - min ligger foran og jeg fikk tidlig mage, mens andre har morkaka bak og får sent mage. Magen kommer tidsnok!!!
Januarnurk-2010 Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Heisan, jeg er også 16 uker på vei, og det er først de siste dagene at jeg har følt at magen er kommet frem, som en gravid mage. Har gått i klær i helgen (lange stramme topper/ tunika) og da har folk rundt meg "sett" magen for første gang og kommentert den:-) Den er ikke stor, mer som en liten søt bul, som for mange ikke er å ta feil av. Var hos jordmor på fredag og fikk høre hjertelyd og magen ble kjent på. Hun sa det var en pæreformet mage sålang ( el dvs livmoren hadde pæreform). Ha gått og gledet meg til at det skulle begynne å synes, og syns nesten nå at den ikke kan vokse fort nok. Så- den magen den kommer. Noen blir store tidlig, mens hos andre popper den ikke ut før lenger ute i svangerskapet. Not to worry;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå