Gå til innhold

Jeg tror jeg må bli 100% sykemeldt!?!?

Anbefalte innlegg

Herregud, jeg sover så elendig om natta....... det er bekkenløsning(verre og verre), halsbrann, tisse, pusteproblemer som holder meg våken + en liten bolle som våkner hver gang mamma våkner (det er jo tross alt hyggelig oppi det hele da, får litt selskap om natta ;-))

Så det blir lite søvn, og jeg blir utrolig sliten....

Har vært 50% sykemldt fra august pga bekkenløsning, men lurer på om jeg skal be om 100% hos legen i morgen?

Bekkenløsningen blir bare verre og verre, og jeg merker at jeg blir så sur og hissig med den manglende søvnen- og jeg jobber som lærer og det blir litt galt når jeg går rundt og freser til elevene ;-)

Jeg føler rett og slett at jeg ikke har overskudd til å gå på jobb og smile og være blid og morsom om dagen, men er det grunn til å bli mer sykemeldt da??

Hva hadde dere gjort???

klem

Fortsetter under...

huff da :( det hørtes slett ikke noe gøy ut. jeg ville i hvert fall hørt med legen om det går an å bli 100% sykemeldt!

hjelper jo hverken deg eller elevene hvis du er sur hele dagen og klarer ikke lære bort noe pga sovnmangel og smerter og gud vet hva :I

ja, jeg tror jeg må spørre om det i morgen, har legetime da.... huff, men jeg føler meg så kjip ved å be om mer sykemld liksom....... føler meg litt som en snylter på en måte og får så dårlig samvittighet for de på jobb!!! Men jeg får jo også dårlig samvittighet når jeg freser rundt både på kollegaer og elever da.. (klarer å ta meg litt mer sammen mot elevene altså)

Annonse

Jeg har vært sykemeldt siden august.. Har ikke dårlig samvittighet for det. Du betaler jo skatt av lønna di, og det gjør vi alle for at vi skal kunne ha det greit i dette landet. Jeg fant ut at jeg måtte fungere hjemme også, og det gjorde jeg ikke etter en dag på jobb (bhg), så da var ikke valget så vanskelig. Sykemeld deg du.

Jeg jobber også som lærer. Har de samme symptomene som deg; bekkenløsning, søvnløshet om natten etc. Er helt ferdig når jeg kommer hjem, men har jo ei jente på 5 år. Kan liksom ikke bare gå å legge meg!

Jeg har store problemer med å gå, rektor har sagt til meg at jeg ikke må presse meg for enhver pris, men jeg har ennå ikke fått til å sykemelde meg. Det er nok likefør jeg gjør det nå, og da ut resten av svangerskapet. Det er bare å vente på at de får inn vikaren som skal steppe inn for meg:)...vel, det kan jo ta sin tid da.

Jeg synes du skal sykmelde deg 100%, hadde gjort det selv - hvis jeg ikke var så sta!

Hei nyttårsbarn i magen!!!

Ja, det er kjempetungt om dagen syns jeg........ men jobber du 100% m bekkenløsning??? og ei jente på 5 hjemme?? at du orker sier jeg bare ;-)

er du klassestyrer eller?? jeg har hatt 1. frem til nå, men orket ikke mer bøy for å knyte lisser osv. så nå har jeg 3. og 7. jobber 50% da.....

Men jeg kjenner at dette m å ikke få sove går så på humøret løst, og som lærer må man jo ta seg sammen og være blid hver dag, nytter liksom ikke å gjemme seg bort på et kontor el om an har en dårlig dag.....

Syns absolut det høres ut som du burde sykemelde deg også jeg ;-) ikke slite deg ut FØR fødselen ;)

Ja, jeg jobber 100%. Jeg er klassestyrer for en meget "spesiell" 7. klasse. Jeg vil derfor ikke bare la de få tilfeldige vikarer, rektor og inspektør har funnet noen "kandidater", men ingenting er bestemt enda.

I svangerskapsjournalen min står det at jeg sliter med bekkenet, men at jeg velger å arbeide fremdeles. Jeg lurer på hvor lenge jeg klarer å presse meg. Det er jo ikke særlig lurt det heller, å presse seg...Jeg tar en uke om gangen nå, men håper at jeg klarer meg gjennom oktober. Problemet er værst på slutten av dagen, da ser jeg ut som ei gammel lutrygget dame haha (meget smertefullt å gå).

t-79 og nyttårsbarn i magen:

vi sykemelder oss i morra!!

jobben får klare seg sjøl!!

noe får vel kommunen klare også!! ;)

blir dere sm, så MÅ jo rektor\studieinspektøren skaffe vikar, uansett!!

det å slite seg ut FØR fødsel, er IKKE lurt!!

...men vi er jo ikke kvinnfolk uten grunn ;) hehe, stae dyr, vi!!

lykke til i morra, og hold meg oppdatert!!

regner med å lese et innlegg eller 2 om at dere har gjort det samme som jeg skal!!

LYTT til kroppen deres!! <------ VIKTIG!!!!

klem , og lykke til!!

Annonse

Ulvepus: Jeg holder fremdeles ut, men jeg er jo helt enig med deg. Jeg prøver likevel å holde ut desember, slik at jeg blir ferdig med konferansetimer etc.

Nå er det så deilig her, sitter med bena høyt. Gubben og vesla er ute en tur - herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...