Gå til innhold

God morgen mine medsøstre :))

Anbefalte innlegg

Håper dere får en fin mandag.

Jeg sliter litt med søvn for tiden, så nå har jeg nettopp spist frokost og satt på oppvaskmaskinen. Det er vel ikke lenge før min kjære våkner og stikker av med pc`n.

Har stort sett vært uten data de siste 2,5 ukene, da guttene i huset har hatt den med på lan heile sist uke.

Men vi snakkes nok i kveld da min kjære kommer hjem fra jobb med pc`n.

Ha en fin dag på jobb eller hjemme :o)

KLEM

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6700777-god-morgen-mine-meds%C3%B8stre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da bra det var flere i søvnlse netter-klubben;)

Jeg har vridd meg hele natten og samboeren stakkars har heller ikke fått seg mye søvn.

Sliter med veeeeeldig mye halsbrann.

Og det er ikke lett å finne en behagelig stilling-enten er det vondt/ubehagelig eller så blir halsbrannen/gulpinga så ille at jeg må stå opp.

Så jeg var oppe 6 når samboeren dro på jobb.

Håper på å gå å legge meg igjen snart...

God morgen dere:-) melder meg inn i "slite med å sove om natten" klubben jeg også..... huff, det er helt forferdelig.... halsbrann, bekkenvondt, tisse, pustevansker......

Skulle egentlig vært på jobb i dag, men måtte bare ringe å si jeg ikke kommer i dag, er helt gåen!!!!

Sto opp kl 6.30 da, da orka jeg ikke ligge mer, så nå har jeg spist frokost, vaska opp, satt på klesvask og rydda litt rundt her :o)

Ha en super mandag da jenter :o)

De tre siste dagene har jeg også sliti med søvn, i natt har jeg bare ligget å vridd meg, ligger ikke noe godt.Enten er det den store magen, babyen rører på seg, den hikker, halsbrannen, og må stadig tisse. Men dette er jo en måte å holde oss litt våkne på natta, trening til babyen kommer... Får bare holde ut, og prøve å sove på dagen de som kan:))

I natt har æ også vært med i søvnløsklubben.. jezuz... synns synn på dåkker som slit kvær kveld... Sleit med å søv i går.... va så trøtt men hadd ondt over alt og va uroli i kroppen.... Da æ endeli hadd fått søv så va frøkna på to oppe et par ganga... pluss et dusin tissepausa.... zzzzzzzzzzzz

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...