Gå til innhold

Hva syns dere om at folk...

februarguttimagen:)høygravid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

koser og stryker dere på magen? Var i bryllup i helga og ble koset på magen av folk jeg ikke har sett på mange år og folk jeg ikke har sett før. Både damer og menn, ble skikkelig lei tilslutt.

Mener at bare fordi jeg er gravid kan ikke alle bare gni meg på magen, blir ekkelt synes jeg:(

At venner og famile vil kjenne er jo helt ok:) Bare lurer på om jeg er sær eller om andre også er enig med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg.. det er en uting at alle skal ta på magen. De kjenner jo ikke nødvendigvis noen ting der uansett! Har så lyst til å ta igjen innimellom jeg. Synes det er skikkelig ubehagelig!

Får litt assossiasjoner til å klype små barn i kinnene liksom..

De som spør er jo en ting, men de som bare kommer og kjenner. Jeg skvetter jo til jeg.

Skrevet

Eg er heilt enige..

Eg ble kjent på magen av x- svigermor til min samboer da eg sku hente gutten hans.. Han har ein gutt fra før og så måtte eg hente han ( ikkje at det gjør noe) men å bli kjent på magen av ei eg ikkje kjenner og at det var x-svigermoren var litt rart synes eg..

Skrevet

Jeg synes det er fryktelig rart, det er jo fremdeles magen min. Jeg har ikke kjent noen bevegelser der inne engang, de gnir på morkaka liksom hehe. Skvetter til og synes det er ubehagelig. Har lyst til å gni de på magen tilbake og se om de liker det.

Venner og familie er noe helt annet, men de spør faktisk først.

Skrevet

har aldri opplevd det og ønsker heller ikke å oppleve det, det er min mage.

Hvis folk kjenner når barnet sparker når jeg har en 10 uker til på meg er det greit, men spør først!

Skrevet

Greit nok når det er utenpå genseren, men her i huset har folk kommet og dratt opp genseren min for å kjenne rett på huden!! Det føltes fryktelig ubehagelig.

Skrevet

Jeg syns faktisk det er litt ekkelt. Har opplevd at folk bare kommer rett bort og tar på magen min. En gang ble jeg så sint at jeg holdt på å smelle ned den personen. Vet ikke hvorfor, men syns det er frekt at de bare kommer bort og skal ta på MIN mage.

Fikk spm også: sparker hun nå også eller? Jeg bare: Hallo, skal jeg rekke å bli 20 uker først eller...

Helt greit med pappan og datteren min. Familien min har vett på å spørre! Verre med de man nesten ikke kjenner som kommer og skal klå..

Skrevet

Dette er noe som irriterer meg så infernalsk. Av en eller annen grunn så innbiller bekjente og vilt fremmede seg at der er OK å ta på MIN mage. Det er min private sfære og det er IKKE ok å ta på magen min, jeg ville ikke tatt på magene deres, gravid eller ikke gravid...huff. Blir så irritert at jeg girer meg litt ekstra opp når det gjelder dette.

Jeg skal kjøpe meg evt lage en t-skjorte hvor det står "IKKE RØR" hihihi

Synes ikke du er sær i det hele tatt jeg:-)

Skrevet

Det er skikkelig ekkelt, men jeg er jo litt "folkestygg" jeg da...

Skrevet

Jeg er så utrolig glad for at jeg ikke bryr meg det minste om sånne ting!

Synes det er helt herlig at folk ennå i vår tid klarer å glede seg så stort over det under det er at magen vokser med nytt liv inni seg, at de bare må ta på!

De er glade på deres vegne damer, jeg ser på det som en hyllest både til meg og babyen!

Ikke vær så snerpete da....

Skrevet

Har ingenting med å være snerpete å gjøre! Men det går an å spørre først, ikke bare dure bort og begynne å ta på.

Hadde aldri sagt nei om noen spurte. Men syns det er frekt når alle tror magen min er allemanseie..

Skrevet

Jeg syntes det er kjempe kosli at folk vil ta på magen min :) Jeg er jo så stolt over den at jeg vil vise den frem mest mulig ! Men jeg er enig at det er ikke like kosli når fremmede kommer bort å vil ta på den... Men som regel spør de jo først og da er det jo bare å si nei.. er jo ikke verre enn det! :)

Skrevet

Jeg synes det er vemmelig, er jo den samme fleskete magen selv om den nå inneholder en baby og er hardere og større.

Føler det er mer som om alle og enhver skal komme å ta på puppene til de som har fått lagt inn silikon.

Skrevet

Hei.

Helt enig med deg jeg. Magen min er da vel ikke allemannseie fordi om den stikker ut!!!!

Bare de i den nærmeste familie som får ta på magen min. Hvis venninnene mine vil ta /stryke på den må de spørre først.

Synes det er ekkelt jeg når folk bare kommer bort og tar på meg!!! :-(

Skrevet

Jeg tok igjen jeg:) Var i et selskap der det ble servert alkohol. Jeg var selvfølgelig edru, og jeg ble skikkelig kvalm av alle halvfulle kvinnfolk som klådde på magen min. Tilsutt gik det en j... i meg. Og jeg tenkte at nestemann skulle få smake si egen medisin. Så da en tidligere kollega av meg la hendene på magen min og snøvlet; "ååå kor æ glæær mæ te det e min tur" Tok jeg et godt grep på begge brystene hennes og sa; " å ja det er såååååååå herlig å bli klådd på..ikke sant??? GLED DEG!"

Det var kanskje litt på kanten men jeg var så j......lei!!

Skrevet

Nei du er slett ikke sær... fysj det er så ekkelt når folk gjør det!!!!!!!!!

Mannen min kan gjøre..personlig synes jeg at ingen andre harr noe som helst der å gjøre.

Og folk enda du ikke har sedd på kjempelenge er jo enda verre...

Denne gangen skal jeg si ifra hvis noen vil kjenne,at nei.jeg liker ikke det. Det er mange som ikke spør engang,åååååhhh blir så iritert på de!!!

Skrevet

JA,nå fikk jeg en ide...vi lager en skjorte hvor det står..

"det er IKKE ok å ta på MIN mage"

Skrevet

Det var bra noen var enig med meg da, var redd jeg er blitt litt sær:)

Skrevet

ok at noen vil kjenne på magen om de spør men at det plutselig kommer en hånd å stryker meg på magen er ikke ok. virker som folk tror at ven gravid mage er allemannseie..

er koselig om de jeg kjenner vil ta på magen, men ikke hele tiden..

Skrevet

Jeg liker det IKKE i det hele tatt!!! Det er da vel ikke vanlig å gå bort å "klå" på folk heller :-)

Skrevet

Jeg har alltid hatt komplekser pga magen, så det at folk skal ta på den hele tiden plaget meg skikkelig i forrige sv.skap. Ble så lei at jeg begynte å klappe folk tilbake.

Denne gangen er det faktisk ingen som har gjort det enda, men magen er jo ikke så stor heller, så det kommer sikkert etter hvert.

Jeg synes ikke om å bli tatt på av folk jeg ikke kjenner godt, og det er ikke alle av de nærmeste jeg vil skal drive å klå på meg heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...