Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hva syntes dere lillebror skal hete???? Felix Lukas Max eller Gabriel?????????? Vi blir ikke enige jeg og gubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladybug~N&E Skrevet 16. oktober 2006 #2 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg syns lukas er fint. Selv har jeg tenkt å kalle en ev. sønn for Luca. Felix for meg er et navn på en katt og max... da tenker jeg max mekker. Men ingen av de navnene gir dårlige assosiasjoner Syns det var et knippe fine og velvalgte navn og du velger det som passer best til knerten når han kommer Men personlig setter jeg min stemme på Lukas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volve Skrevet 16. oktober 2006 #3 Del Skrevet 16. oktober 2006 Av de navnene du har der må det bli Gabriel. Det er et solid navn slik som Didrik. De andre navnene du nevner er veldig motenavn akkurat nå og står ikke til Didrik dersom det er viktig ( og det er det kanskje siden du nevnte det?) Andre navn jeg synes passer til Didrik er: Anders Bendik Cornelius Eskil Fritjof Rasmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #4 Del Skrevet 16. oktober 2006 Felix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 17. oktober 2006 #5 Del Skrevet 17. oktober 2006 1) Felix 2) Max 3) Gabriel 4) Lukas (synes ikke noen av disse navnene passet kjempegodt sammen med Didrik) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare jeg er meg :o) Skrevet 17. oktober 2006 #6 Del Skrevet 17. oktober 2006 Takk for svar:) Didrik kom selv med et forslag og da ble det avgjort (foreløpig da,hehe) Leander......hva syns dere? Å jeg fikk sånn følelse av at det mååå han hete og pappan var enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #7 Del Skrevet 17. oktober 2006 Oioioi,bare for å rette en stor feil her: Jeg er ikke Loppa med gutta!! Er hos henne (gode venninder) og hun var logget inn med sitt nick.Jeg trykka lagre bare av gammel vane,sorry. Loppa ble streng nå....hun hører til på dib og er ferdig med navnevalg! Gleder meg til jeg får nett selv,så jeg faktisk kan bli en ekte bimmer. Jaja trykker på anonym nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene J Skrevet 18. oktober 2006 #8 Del Skrevet 18. oktober 2006 Didrik og Leander ..går fint det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå