Gå til innhold

Brenne eggstokkene.....

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har gjort dette inngrepet? Husker ikke hva det heter egentlig, men en får full narkose og inn på sykehuset morgenen og ut ettermiddagen. Det skal forandre hormonene slik at eggløsningen kommer normalt i hver syklus. For oss som har veldig uregelmessige sykluser. Venter på brev fra sykehuset om når dette skal skje. Har jeg ikke blitt gravid innen 6 måneder fra dette inngrepet, så blir det prøverør......

Noen som har gjennomgått dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6700222-brenne-eggstokkene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er lapraskopi det er... bare hadde glemt navnet og litt av hva som gjøres.

Fikk beskjed om at det skulle sette igang hormonene slik at jeg får EL igang..... Det sa ihvertfall legen til meg og det står i heftet jeg fikk også. Heftet var da om PSCO, men prosedyren og det er akkurat det samme visst.......

Annonse

Ja, det er pga jeg har mektig lange sykluser. Det er lapraskopi ja...... Fikk vite torsdag at jeg skal inn på sykehuset til onsdag. Full narkose men hjem igjen på ettermiddagen. Nå onsdag 25.oktober... nervøs..... Gir beskjed om hva jeg har gjennomgått da.... men ikke før tidligst dagen etter.....

Hei!

Vet ikke helt hva det heter, men ei venninne av meg har hatt et sånt type inngrep. Og det var for å få "fart på systemet" om du skjønner.. Sikkert det du skal også. De hadde prøvd i mellom 1,5-2år, så tok ho det inngrepet. Og dermed satt spiren bare en mnd etter operasjon!!! Så det virket hvertfall på henne!! Nå har de en nydelig gutt på 8mnd!! Masse lykke til!!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...