Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Sliter mye med kløe i underlivet som har kommet nå den siste uka, både forann og bak....regner med at det er tørre slimhinner, og så flyr eg jo ofte på do og det kan en jo bli sår av. Hva tror dere? Kan det vere noe annet? Det kommer om kvelden/natta, og eg hovner opp når eg klør. Merker lite om dagen....Noen med erfaringer? Råd? Har hørt en kan bruke sinkkrem som en bruker på barn.....?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Det kan være sopp, prøv med litt Canesten krem, det får du på apoteket!
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Bruk bomullstruser vasket på minst 60 grader, helst løstsittende klær og vask deg der nede med mild såpe. Er skeptisk til Canesten fordi den dreper både "venn og fiende" i underlivet! Jeg ville prøvd det meste annet før Canesten.. De lærde strides om yoghurt naturell har noen virkning, jeg har ikke noe klart svar på det selv.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Jepp! Yoghurt naturell er bra men den må da også være uten sukker, ellers bli det næring for soppen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå