Gå til innhold

Innkalling til ultralyd...?

Anbefalte innlegg

Nån av dåkker som har termin mars/april, som har fått innkalling til ultralyd???

Går nu spent å vente på brev i posten...

Urettferdig når venninna min allerede har vært på ultralyd 2 ganga og æ ingen. Vi har termin ca samtidig...

Men ja, nu e det nu så offesielt som man kan få det. Fortalte det til sjefen i forrige uke. Så nu sprer vi det glade budskap til alle....!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6699624-innkalling-til-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ skal på ul 31.okt..e 16 uka da..Syns d va litt tidlig,men mulig jeg må få den senere uansett,,skal kansje reise bort da,virke d som nå..

Her e d jo ikke så offentlig enda... syns d e så gøy å holde d hemmelig..siden d ikke vises på meg likevell..

Annonse

Har fått innkalling 14. Det har venninna min også. katti kl har du?

Ja det e ultralyd i alta nu... :) Men dem sir at dem ikke e så flink her, men d blir spennanes å se.

Skal til jormora til uka. Håpe på å få høre hjertelyden da. :)

syke tider så urettferdig!! å vi må helt til tromsø førr å fære på UL. sir bare, neste baby, da skal eg t alta, dermed basta!! herregud..! måtte jo på en "haste"-UL no seint i svangerskapet, i uke 37, trur eg det va.. å det tok så på den lange bilturn til tromsø, emd den forbanna bekkenløsninga på slep åsså.. nei, eg skal t alta neste gang, DERMED BASTA!!!

Annonse

Ja d e rart at de fra burfjord må dra til tromsø,for det er jo mye mye nærmere å dra til alta.. Det kan da ikke være så vanskelig,både troms og finnmark går jo under hf nord..skulle man tru.

Skjønner deg godt,lenej,sitte i bilen den strekninga til tromsø.. auau,sier bekkenet mitt allerede,selv om det ikke e mere en 16 uker på vei. (husker godt sist jeg var høygravid,og lange strekninger i bil...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...