Gå til innhold

Innkalling til ultralyd...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nån av dåkker som har termin mars/april, som har fått innkalling til ultralyd???

Går nu spent å vente på brev i posten...

Urettferdig når venninna min allerede har vært på ultralyd 2 ganga og æ ingen. Vi har termin ca samtidig...

Men ja, nu e det nu så offesielt som man kan få det. Fortalte det til sjefen i forrige uke. Så nu sprer vi det glade budskap til alle....!

Skrevet

Æ skal på ul 31.okt..e 16 uka da..Syns d va litt tidlig,men mulig jeg må få den senere uansett,,skal kansje reise bort da,virke d som nå..

Her e d jo ikke så offentlig enda... syns d e så gøy å holde d hemmelig..siden d ikke vises på meg likevell..

Skrevet

katti hadde du termin igjen? Trur vi ligg ganske nært....

Æ e ikke sånn som klare å holde det hemmelig så alt for lenge... Syns de siste ukan før æ fortalte det til familien, var vanskelig...

Skrevet

ok.... Mange som har termin i april i alta i samme aldersgruppa som oss... høre æ rykta om...

Skrevet

Har termin 25.mars og har vært til UL i dag. Fikk brev for ca 3 uke sia.

Skrevet

ok.. da får æ vel snart... Ble termin din mye endret?

Skrevet

opplevde no skikkeli gøy her på onsdagen, da eg va på UL. tenk d, UL i uke 37! så gøy!! :)

lillegutt lå der å klødde seg i øret.. :)

Skrevet

Idag fikk æ endelig brev i posten om innkalling til ultralyd...

Flere som har fått, som har termin i april?

Trur dem har satt nesten alle i april på samme dag...

Skrevet

Men hvilken dag skal du på ? jeg skulle først 31.10,men fikk nytt brev om at jeg skal 14.11...

Skrevet

dokker, kor dokker fær til UL? d e vel ikk i alta, eller? eg va i tromsø da.. herregud, førr en altfor lang vei å fære...

Skrevet

Har fått innkalling 14. Det har venninna min også. katti kl har du?

Ja det e ultralyd i alta nu... :) Men dem sir at dem ikke e så flink her, men d blir spennanes å se.

Skal til jormora til uka. Håpe på å få høre hjertelyden da. :)

Skrevet

syke tider så urettferdig!! å vi må helt til tromsø førr å fære på UL. sir bare, neste baby, da skal eg t alta, dermed basta!! herregud..! måtte jo på en "haste"-UL no seint i svangerskapet, i uke 37, trur eg det va.. å det tok så på den lange bilturn til tromsø, emd den forbanna bekkenløsninga på slep åsså.. nei, eg skal t alta neste gang, DERMED BASTA!!!

Skrevet

hehe.... Syns det va rart.

Har aldri hørt om nån som fær til Tromsø på UL.

Skrevet

Ja d e rart at de fra burfjord må dra til tromsø,for det er jo mye mye nærmere å dra til alta.. Det kan da ikke være så vanskelig,både troms og finnmark går jo under hf nord..skulle man tru.

Skjønner deg godt,lenej,sitte i bilen den strekninga til tromsø.. auau,sier bekkenet mitt allerede,selv om det ikke e mere en 16 uker på vei. (husker godt sist jeg var høygravid,og lange strekninger i bil...)

Skrevet

No har æ også fått innkalling til ultralyd. Ska dit om tre uke. Glede mæ!:) Har ikke termin i mars/april akkurat, men e ikke så langt unna april akkurat..Har termin 4 mai.

Skrevet

så arrtig... æ bare glede meg masse til neste tirsdag når æ skal.

Skrevet

Æ har tærmin i mars/april en gang å enda ikke fått innkalling.

Har dæm glæmt mæ av??

E det flere som ikke har fått innkalling?

Skrevet

bare å ringe gyn i hammerfest å høre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...