Gå til innhold

Ønsker ALLE IKM uke 42 jenter LYKKE TIL:=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takker og bukker! Tror ikke det klaffer for meg denne pp, men jeg stiller isåfall opp som listefyll under TR og følger spent med på de andre:)

Skal huske å kikke innom om et par uker å se om jeg finner nicket ditt under "gravid", Juhujenta! Håper på det altså!

God natt'a

Tusen takk Juhujenta! :-)

Har en god følelse, særlig etter at du spådde meg også :-)

Krysser alt av fingre og tær! :-)

Lykke til du også! Håper det snart sitter en spire! :-)

Annonse

Kjære Turbotrollet.

Ikke gi opp håpet. Sist jeg var gravid så hadde jeg ingen symptomer på graviditet. Men den gangen var jeg gravid. Så man kan være gravid selv om man ikke har noen symptomer.

Krysser fingrene for deg nå=)

Hei Turbotrollet=) Tror jeg henger meg på uke 46 jeg også!! hehe, har IKM til helgen, men hadde skikkelig mensen-vondt i hele natt, pluss at jeg har spotting idag....æsj!! Ikke noe moro...men man skal vel ikke gi opp håpet enda...=)

Når er det du har ikm da (kunne sikkert gått inn på listen og sett, men orker ikke :) )? Jeg har torsdag eller fredag, så håpet er der fortsatt :)

Var på shopping her i formiddag og var nesten sikker på at mensen kom da. Ble jo skikkelig vått nedentil jo... Men så kom jeg på at vi hadde oss en runde i senga i går, så det var vel bare restene som kom ut :) Hehe...

Nei jeg vet ikke helt. Hadde vel el ca forrige mandag, men har ikke helt kommet i takt med syklusen min...så i helga engang regner jeg med. Ja huff, det virker som det er masse som man tror er symptomer (ihvertfall jeg!!) men som egentlig jo er bare et varsku før mensen...hehe, men nei, vi gir ikke opp håpet før tr kommer!! Krysser fingrene for oss=)

Merkelig at de symptomene sakl være så lik tante-rød-symptomer!!! Kunne det heller ikke vært sånn at det plutselig bare gikk opp et lys i hjernen når egget var blitt befruktet?? *Pling! Nå er du gravid* Hadde gjort alt så mye enklere. Hadde spart masse penger på graviditetstester også... ;) Hehe

JA, hehe..bra forslag!! Hadde det bare vært sånn...! Men neida, her skal vi gå i ukesvis å gruble og innbille oss ting og bli skuffet...osv osv...blir jo nervevrak av dette!..hehe... Nei, vi får vel bare smøre oss med tålmodighet (har ikke, men...), og holde ut. Det går ikke fortere enn det går uansett!! Håper vi blir litt klokere utover uka!:) Masse klem til deg=)

Annonse

Takk juhujenta!

Har IKM onsdag, men merker ingenting spesielt egentlig.. Enten er syklusen rotete pga p-pille-slutt eller så er det tr som bare lister seg inn uten å forstyrre kanskje..hehe. Svimmel er jeg jo, men det kan jo komme av stress også..og det er det rikelig av på jobben, så.. Uansett blir det spennende og se. Har to tester liggende i skuffen og de skal jeg jommen bruke på onsdag. :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...