Gå til innhold

håpefull............

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi savner deg, altså! Har du det bra? Og lilleman..........

Vi har tittet på hjemmesiden din....du begynner å få tak på det der...oh hoi ikke minst junior sin side,da.... Stå på!

Klem

fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!! Savner dere også... har ikke somla meg på noe treff her enda, blir ikke det samme uten dere :) Hehe... Lillegull har det fint, bare 5 dager igjen til termin nå så håper han kommer snart. Takk for skryt for hjemmesiden, er ikke så mye annet å finne på om dagen nå, er jo bare stor og tung og vagger rundt her :P

Hvordan går det med dere da? Klem fra

Skrevet

Å her går det unna. Ina er jo blitt så stor jente. Hun ha begynt å gå! Bare 9 mndr ung. Hun fylte 10 mndr på søndag. Hun har begynt å prate masse og sier mamma mma mamma...hihi.. og hadet og hei og JA.... Aktiv liten krabat denne jenta. Ganske slitsomt altså!

Hun holder på å få sine øvrige fortenner, så hun er ikke så blid om natta. Men som en sol på dagen.

Klemmer fra oss

Skrevet

Så gøy at hun har begynt å prate og gå :) Jeg gikk når jeg var 9 mnd jeg å så kan bli spennende å se til våren når lillegull begynner å stable beina sine... Men ÅHH! Alle deres gull blir jo stoooore før jeg greier å presse ut denne klumpen jo, hehe :P Dårlig gjort det der altså...

Klem fra meg og huleboer'n

Skrevet

Din er blir eldre enn min da, hvis det hjelper... hihi

Skrevet

Hihi, njaaa, vet ikke om det hjelper jeg :P Og er da virkelig ikke sikkert min blir eldre enn din, føder du 2 uker før og jeg går to uker over så føder du før meg :P

Skrevet

Haha, ja skulle tatt seg ut om jeg var så heldig gitt! (Eller du så uheldig, alt ettersom...) Tenker den lille prinsen har planer om å bo i meg lengst mulig for å være sikker på at ribbena mine aldri blir seg selv igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...