Gå til innhold

Pendlende mann og 3.mann på vei... Er jeg gal?

lnamor høygravid!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Har fått litt angst plutselig. Mannen min er ukependler, fungerer egentlig greit selv om det er stress til tider. Har to deilige rampegutter, men 3.... Er det noen der ute som kan hjelpe og trøste litt?

Merker at jeg stresser med morgener og middager og er sliten av å ha ukeansvaret... Bør jeg flytte etter? Bør ungene få mere tid med pappaen sin (som forøvrig har mange lengre ferier og er utrolig med dem når han er hjemme)? Hva med meg og min jobb da? Er 3 for mye...?

Angsten har tatt meg nå. Noen med erfaring?

Fortsetter under...

Hei !

Er vel ikke helt i samme situasjon som deg,men jeg har også en mann som pendler og er borte 3-4 dager i uka. Sånn har vi hatt det i 7-8 år og det fungerer greit. Har 4 barn i alderen 3-16 år og til tider er det helt klart stritt å være "alenemor" så mye,men jeg tror også veldig på at vi får til det vi vil :-) For oss har det aldri vært noe alternativ å la være å få flere barn pga.at far pendler....til det er det altfor koselig med mange barn ! For oss har det heller aldri vært noe alternativ å flyte etter...det er jo her barna har skole og venner...og det er her vi har det meste av familie. Og det er klart..sånne ting har jo også mye å si...har du familie eller andre som kan tre støttende til...?

Tror helt sikkert dette kommer til å gå bra for dere...ting går seg til etter hvert..:-)

Lykke til med 3 barn !

Tusen takk for hyggelig og oppmuntrende svar. Har ikke familie her jeg bor, men en relativ grei vennekrets som sikkert vil avlaste litt..

Har roet meg litt nå, satser på at det går bra. Bestilte faktisk vaskehjelp i går, orker ikke bruke all den gode tiden på husarbeid.

Det er jo stritt, men er jo verd det...

Tusen takk!

Hei.

Vi venter nr 4.

Og mannen min jobber 2 uker borte og er deretter hjemme i 3 uker. Er ganske slitsomt når han er borte, spesielt nå som jeg er gravid, men når han er hjemme har han jo kjempemasse tid sammen med barna. Vi merker at han har mer ork til å gjøre ting sammen barna når han har fri nå da, enn når han jobbet 8-16 i samme by som vi bor i.

Pluss at lønna er høyere og det har jo litt å si når vi blir 6 i familien. :-)

Heisann

Mannen min er borte 5 uker i strekk han, og hjemme like lenge :)

Vi har to gutter på 4 og 8 år, så d er klart at noen ganger er d et slit...

Men men, d går som regel bra, og man greier d man må greie.

Jeg ser ikke mørkt på å få en til, særlig siden de to andre er såpass store at de greier seg mye selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...