Gå til innhold

hva er det som skjer?? hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt masse kynnere i det siste, og under de verste føler ejg at jeg må puste "ekstra".

men nå føler jeg at jeg ikke får puste ordentlig i det hele tatt. det gjør ikke veldig vondt, men er litt ubehag. babyen sparker endel. har tre uker igjen.

har vært endel på do de siste dagene, noe som er uvanlig.

har ingen andre tegn på at noe er i gang, men kan det være noe?

det hadde vært fint om den kom nå...

noen som tror noe om saken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si noe om det, annet enn at jeg har hatt det på samme måten de siste par dagene. Tolker det som at fødselen nærmer seg jeg, da jeg bare har 5 dager igjen til termin...

Men som sagt, vet ikke hva det er, men tenkte jeg skulle nevne det på neste kontroll.

Skrevet

Heisann! Hadde lignende erfaring for noen uker siden. Da sa jordmoren at det var fordi livmoren nå var på sitt høyeste og derav dette ubehaget. Når magen sank og hodet festet seg følte jeg at dette ble mye lettere, selv om kynnerne bare blir flere ;)

Skrevet

heisann:)

dette høres kjent ut:) æ har 3 uke ijænn å har masse kynnera å min slimpropp har gått:)

idag fikk æ litt blødninger, har vert en tur på sykehuse å dær fikk æ vite att æ har 2 cm åpning..

men kynneran maser å d jør ont:( men e vell ikke længe før den lille kåmmer til værdn:) har en fra før, gleder mæ masse:)

ønsker dæ lykke til å håper du oxo bare har småe pekera i retning fødsel, å at ingenting er galt:)

lykke til:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...