Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette. Jeg er i dag 30+1 og har helt siden fredag hatt ubehag ved bevegelsene til lillemann i magen. Når han rører seg så kjennes det rett og slett ut som om han kommer ut for de sitter helt nederst nesten som rett over åpningen. Og så er det virkelig ubehagelig når de bevegelsene kommer, noe som ikke kommer skjelden for å si det slik. Flere som har det slik eller har tips til hva jeg kan gjøre? Har time til jordmor fredag.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Var IKKE meningen at denne skulle signeres anonym da. Gikk litt fort i svingene her )
Leola Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Har det sånn her også, er av og til jeg nesten må titte med et speil der nede for å sjekke om det stikker ut en fot! he he...
mamma til Armand & Even Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 samme her. Jeg er i uke 32.har sagt til legen min og hun sa at det er helt vannlig.han har lite plass i magen og noen ganger blir ganske ubehagelig når han beveger seg.
linneagudmundson Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 nästan samma här och i vecka 32. kan det inte vara så att den håller på och befäster sig med huvudet? jag tror att den ofta gör det just de här veckorna efter 30... och kanske att den skjutsar fostervatten framför sig så att det känns som om den ska komma ut? eh.. berätta gärna när du varit hos jm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå