Gå til innhold

Hodeverk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå hodeverk på 3 uke, verker i pannen og nederst mot nakken. Gir seg ikke når jeg tar hodetab. Mener å ha lest om hodeverk i svangerskap og at det ikke er farlig før i slutten, men nå begynner jeg å lure hva jeg skal gjøre for å bli kvitt den. Har vært å fått hodebunnsmasasje og det hjalp litt for noen timer, men så kom det tilbake. Har tenkt at det kanskje kommer av at jeg spyr så mye, men jeg beholder noe også.

Noen som har råd tips og noen som kan si om det er noe farlig så tidligt i svangerskapet (uke 16)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!!

jeg var veldig plaget med migrene i uke 12/13-ca uke 17, nå har det heldigvis gitt seg. snakket en del med legen min om det, og hun sa at hvis det ikke ga seg etterhvert kunne jeg prøve akkupunktur. som sagt ga det seg, og jeg er nesten helt fin nå (er i uke 19).

håper du får bukt med det!!

lykke til!! :)

Skrevet

Takk:), da håper jeg det gir seg innen et par uker. Er litt redd akkupunktur da jeg prøvde det mot kvalme sist svangerskap og fikk da så mange blødninger, at ho anbefalte meg å ikke ta mer akkupunktur.

Skrevet

Hei! jeg har hatt hodeverk så og si hele svangerskapet (er i 22.uke..), og får råd om å ta det med ro, drikke mye vann og roe ned mest mulig. Det er visst vanlig, men skal tas alvorlig! Jeg skal til spesialist på sykehuset pga dette og at jeg besvimer i hytt og vær i tillegg, satser på at det ikke er svulst eller noe annet skummelt, "bare" litt svangerskapsplager...

Ungen har ikke vondt, i hvertfall!

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...