to tette og ei badehette:o) Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 ligger under nicket mitt. Noen som vil se?
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/398173
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 herlig ;o))))) Så de 100 % at det var jente??????
to tette og ei badehette:o) Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2006 Hun sa ikke noe om at det var 100% sikkert, men hun sa at det ser ut som ei jente ja. Vi så strekene som skal være kjønnsleppene selv også, og det var ingenting som lignet på guttetiss ivertfall. Vi har en gutt ifra før, og til han viste det kjempegodt da vi så kjønnet. Nå er det to som har bekreftet at det er jente, og magefølelsen min har sagt jente hele veien:o) Men er igrunnen glad for at jeg har masse nøytrale klær, sånn i tilfellet det viser seg å være "tut" allikevel:o) Men er igrunnen kjempeglad for at det ble så klart bilde som det ble, i.o.m at jeg tilhører gruppen 90 kg+++++).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå