Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 skvatt skikkelig når jeg og samboer trilla tur tidligere i dag. vi møtte plutselig på en søt liten katt, som kom bort til oss. samboer klappa den litt på ryggen, men plutselig tok den stor fart og hoppa lynkjapt opp på vogntrekket og var på vei videre inn til den 7 uker gamle gutten min. jeg blei så overraska at jeg ikke rakk å reagere, men samboer fikk tak i den før den rakk å hoppe opp på lillegutt. den klorte seg skikkelig fast i vogna og ville ikke slippe taket med en gang. jeg blei skikkelig overraska over hvor målbevisst den var!! har hørt at det er skummelt med katt og barnevogn, og det fikk jeg demonstrert nå! sikkert forskjell på katter da men.. så heretter skal jeg passe godt på lillegutten min!!
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Ja de er raske... Vi har en katt som var veldig nysgjerrig på jr i begynnelsen, tror han lurte følt på hva som laget de rare lydene. Men han har aldri hoppet oppi vogna, menjg har passet godt på uannsett. Vogna står aldri ute alene med baby i f eks. Kattene mener ikke noe vondt, de vil bare kose og søker varme...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 fristelsen på å krype opp i varmen ble nok for stor.... vi har katt, og han har ofte lyst til å legge seg i vogna, men ikke mens jenta er der....han har blitt lugget noen ganger, og holder seg mest unna henne...heldigvis...men lar aldri vogna stå ute uten noe tilsyn. katt eller ikke katt.....
mai mammaen til to Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 katten vår hoppet oppi engang i sommer og, men da var hun ikke oppi..heldigvis.. ellers så tørr eg ikke ligge henne ute til soving pga alle kattene..damå jeg være ute med henne..
Gøril (210406) Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Enkelte katter er veldig slik at dem søker til alle babytingene. Heldigvis så har ikke det skjedd her hjemme. Hendt at katten vår har stått på to og titta i vogna, men aldri noe annet.. Hun syns jenta vår bråker.. hehe
Larena Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Litt skummelt ja når katter hopper opp i vogna, har aldri skjedd her, men det er mange katter i nabolaget, så jeg har kjøpt kattetrekk som jeg har over vogna når jenta vår sover ute. Det er litt tykkere og mer grove masker i enn myggnetting. Fungerer veldig bra her, men er nok ikke så praktisk for turgåing, for det er vanskelig å se inn i vogna med trekket på.
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 ja det med katter og vogn er skummelt! grunnen til at katter (spesielt noen katter) blir så tiltrekt av vogner og generelt babyting, er at det lukter ofte melk av det. og så er jo vogna lun og varm. lillegutt lå og sov i vogna en dag (med myggnetting på) da en av kattene til svigermor hoppet opp på skjermen og dro den ned (er litt slakk i festene og katten veldig tung), og da kunne katten fint lagt seg oppå lillegutten hvis ikke sambo hadde slengt den vekk. takk gud at vi var ute da! så man må passe på.. larena, det kattetrekket var jo smart da..har jeg aldri hørt om før )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå