Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De såkalte hodefotingene! De tegnes på alle papirer, i mengder. Den første dukket opp på torsdag og de har allerede fått pupiller i øynene, ører, hår og tenner! en av dem hadde til og med headset "med høy musikk inni." Kunstneren fyller ikke 3 før til jul, så det er vel ikke annet å si enn at mor og far er VELDIG stolte!

I dag har hun blant annet tegnet familien sin, og pappa så ut som en banan og hadde kjole mens lillesøster var sjenert - alt ifølge malerinnen selv.

De er da bra herlige!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest kruseduler her i gården enda, men i dag skulle visst krusedullene forsetille en bil :-) Til og med buret til bikkja var med så det så! Men så er han bare 2 1/2 enda, så det kommer nok med litt mer trening her også. Ingen bråhast. Tiden går fort nok som den gjør. Men de er fantastisk skjønne ja. Blir varm i hjertet mitt bare jeg ser barn på samme alderen.

Klem

Skrevet

Å, så morsomt! Vittig med de tilkningene hun har selv!

Min eldste sine første var en slags spøkelser: vannrett strek med en bulk opp på midten, og under bulken: to prikker som skulle forestille øyne. Etterpå komhodefotingene.

Mellomste tegnet hodefotinger først, men de hadde hår - ikke bare på toppen, men rundt hele seg, så det så ut som om de hadde helskjegg, haha.

Selv var jeg veldig tidlig ute, tegnet forseggjorte hodefotinger og mer avanserte mennesker. Det rare var at alle var opp ned. Foreldrene mine var redd det var noe alvorlig galt med meg....helt til det gikk for dem at jeg konsekvent kopierte broren min, som satt overfor meg på bordet, og som da så opp ned ut for meg....

Min yngste tegner foreløpig kun kruseduller. Blir morsomt å se utviklingen....

Skrevet

Så morsomt:-)

Min gutt fyller 3 i januar,men her er det bare kruseduller.

Han tegner veldig mye i følge han selv da,bare at jeg klarer ikke helt å se det:-)

Han tegner øyne på hoder og sånn,men det blir veldig ofte mange øyne.Ofte over hele arket:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...