Antonita Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Har dere tips om hva man kan fryse babymaten i? Moser grønnsaker og blander med litt MME til gutten på 6 mnd. Hadde vært greit med noe som ikke tar så stor plass i frysen, og som kan varmes i mikro når det er tint.
M@mm@ til gutt og jente Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg fryser ned i isterningsbrett og når det er fryst godt tar j de ut derfra og legger det i en frysepose bare.Er så greit atte
Kakebakesøte Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har enten fryst det i små fryseposer eller i middagsglassene. Funker veldig bra med middagsglass!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Har vært i england å kjøpt fryseposer til brystmelk, og egne beholdere til annen mat som kan fryses. De passer også til Avent flaskene, så de har flere bruksområder.. Ikke er de så store heller. Det kostet ingenting i England, men hadde jeg ikke hatt tilgang til dette så billig, hadde jeg nok bare brukt vanlige fryseposer, de små blanke.. men poser kan du jo ikke hive i microen nei... Kanskje du kan finne slike plastbeholdere på europris eller rema/rimi? Har ofte sett dette i forskjellige størrelser, Om de er så veldig egnet til dette skal jeg ikke si,.. jeg fullammer enda, og har ikke hatt behov for å fryse noe, så snakker ikke av erfaring... Kanskje du har fått noen tips likevel?
Kakebakesøte Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 glemte legge til at middagsglassene kan man putte i micro'n, men da uten lokket så klart
*Magic* Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Noe fryser jeg i isterningbrett, men hele middagsporsjoner fryser jeg i små plastbokser med lokk. Kjøpte et sett på Ikea med mange forskjellige bokser i flere størrelser. De var rimelige og tåler både oppvaskmaskin og microen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå