Gå til innhold

Juni: Hei ny her jeg


Stjerne37

Anbefalte innlegg

Visste ikke om denne sia før nå jeg da,gøy å følge andre som har fått barn samtidig.Heter Tonje,er 32år,født og oppvokst i Larvik,men flyttet til Lillehammer for et år sia pga kjærligheten og var gravid 14dager senere.Fikk en gutt 06.06.06 kl 23.36 og han heter Linus,veide 4180 og var 52cm,en god klump.Ville bare si litt om meg selv sia jeg er helt ny og kommer til å være her framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen hit! Gratulerer med lille prinsen din:)

Hvordan har de første 4 månedene vært for dere da?

 

Hvor i Larvik har du vokst opp? Kjenner en del derfra.

Lillehammer er en fin by, har selv bodd der 4 år mens jeg studerte. Myemye party på Brenneriet, Nikkers, Rocka Blå og Zipper! Hehe, fikk rast fra meg i den byen der.

 

Ps. Skumle datoen han ble født på... ;)

 

Klem fra Endorfina (www.marsti.com - hvis du vil vite hvem jeg er :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann og velkommen!

 

jeg er innom her sånn i ny og ne- på denne siden er det lite som skjer.. men tenkte at det blir ikke bedre hvis man ikke selv skriver her!

var endel på BIM på slutten av graviditeten da jeg ble sykemeldt. da var det også større aktivitet på oss junimammaer:)

 

heter Hanne, er 26 år, fikk en gutt 18.juni! teodor heter han:) bor i tromsø! teodor var 3840 og 53 cm da han kom til verden. nå er han straks 4 mnd.. skal på kontroll i dag og veie/måle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Takk for tilbakemeldinger.Flott hjemmeside du/dere har Endorfina.Vokste opp på nanset,ved fagerliveien,men etter jeg flyttet for meg selv har jeg bodd på hovland og så til nanset igjen,men da på feil side av nansetgata det vil si mot hovland hehe.Er stadig i larvik hos familien,da bor vi hos mamma,men har oxo en bror som bor på halsen med kone og 3barn.Kan jo trygt si at livet har blitt forandret sia juni og Linus kom,men vi stortrives.Har slippi kolikk og andre plager og må vel innrømme at vi er temmlige bortskjemte,Fra han var 7uker har han sovet fra 8-9 om kvelden til 8-10 på morran,vi nyter det så lenge vi kan for det kan forandre seg fort.Hadde termin 10juni,men han ville ikke vente gitt,så vi rakk akkurat å få han på den daton,gjett om flere har nevnt daton da hehe,di fleste sa at han burde hete omen el damien ellor no sånt.han har motbevisst at han ville bli en skikkelig drittunge...ennå hehe.,men for guds skyld...gutten har temprament.ikke no galt med lungene hvertfall.Jeg stortrives på Lillehammer,men har ikke fått sjekka så mange utesteder sia jeg ble gravid med en gang jeg flyttet hit,men skal ut i november da og ta en skikkelig fest/fyll..Hvor i larvik er typen din fra da?? Savner byen en gang iblant,da mest familie ig venner.Nå må jeg gi lillegutt mat,han hyler som en gris her,han bestemmer gitt.kosi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

teodors mamma: mener å huske nicket ditt,men det han kanskje være fra dib.var ganske mye på bim den siste tia jeg oxo,men da hadde jeg nicket sjutejenta.Hvordan gikk kontrollen i dag?? skal på 5mnd i nov vi,er ikke 4mnd her hos oss.alltid gøy å høre vekt og lengde,di vokser jo som ugrass di små,vi bruker nå 68 i klær.nei,nå må jeg ta han opp å mate han,sa det istad når jeg skrev over her,men nå er det alvor gitt.kosi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kalte meg vel kroneis på bim.. men som jeg har skjønt er vi MANGE som har kalt guttene våre for teodor/theodor i det siste. hadde vel knapt hørt om noen som het det før da:) men det er jo bra-flott navn synes vi! mange navn på DIB me teodor i!

 

sjutejenta--ja det mener jeg å huske. skreiv ikke så voldsomt mye på bim. titta mest... men det var litt vanskelig å komme "fram" der!! det er jo gjerne de samme som skriver/svarer og man faller litt utfor hvis man ikke er "inne"!!

 

vi har kontroll 3,4 og 5 mnd..husker ikek videre fram. vet ikke hvorfor egentlig? hs mente at jeg ikke trengte å komme så lenge jeg ikke selv ville det på 4 mnd. men vi starta med grøt for 2 uker siden, så ville gjerne veie og måle! han er blitt så stor altså.. faren er 1.95m. og jeg er vel bare 1.7m. nå er teodor 8,3 kg og 69 cm!! men vekta er perfekt til lengda. han ligger midt på linja si, og følger kurven sin helt flott! han smilte og lo til hs.. utrolig hvordan de responderer på nye fjes! han ser vel at det ikke er halvslitne foreldre!

 

snakka med hs da jeg starta med grøt. hun ville at jeg skulle prøve mme først. han sugde meg helt tom på kveldene og sov mye dårligere,derfor blei jeg så i tvil. det var ikke tvil om at jeg gjorde det riktige da jeg valgte grøt-det føltes litt godt:) har ingen problemer med lite melk lenger. det er jo ikke det samme å fullamme når han blir så stor! jeg som hadde tanker om fullamming så lenge som mulig!

 

min "lille" gutt har knapt nok brukt 68 i 1 mnd.. har såvidt begynt på 74 i noen klær:) har pakket bort 2 esker med klær allerede. det er så mye klær jeg ikke har brukt eller bare brukt 1 gang... fikk alvorlig mye gaver når han kom til verden:)

 

nå er det endelig kveld. koselig når de våkner på mårran og koselig når de sovner på kvelden:)

 

nå er det forberedelser til dåp om 1,5 uke! masse familie som kommer hit. dvs-ingen bor her i tromsø hvor vi bor! så 17 av 19 er tilreisende. det er så typisk meg å avvente alt til siste liten!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Skrev ikke så masse på bim jg heller,er som du sa,alltid di sammme som fikk masse svar og var frampå,men shit au,greit for meg å ikke være i rampelyset.Da vi var på siste kontroll,3mnd,så veide linus 7.1kg og var 65 cm,men følger kurven sin og det er det viktigste.Vi begynte med str 68 for litt sia,men holder ikke lenge.Det er synd for vi får ikke brukt alle di fine klærne,i sommer da det var så varmt så brukte vi bare body på han og fikk nesten ikke brukt noe av det fine vi fikk,men jeg byttet det inn så jeg fikk tilgodelapp,og bruker det nå til klær han trenger. å skal dere ha barnedåp,så koselig.vi hadde det 27aug og det gikk så fint,men det er en del jobb oxo,men verdt det da.vi var 17 stk og hadde spekemat,,,å så godt. ta for all del maaange bilder,vi skulle det,men da dagen var over var det ikke så masse allikavel,angrer på det nå så ikke gjør samme feilen som oss.har du msn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pappaen til gutten min sin største hobby er å ta bilder! så regner med at det der skal gå bra:) [email protected] er msn adr mi! ja vi er litt sent ute med barnedåp. men siden alle må reise hit skal de jo passe for alle også. teodor var faktisk også 7,1 og 65 cm på 3 mnd kontrollen!! ja det er godt de vokser.. men jeg har vært så j**** teit å ikke bytte inn klær. visste vel ikke hvor mye man trengte da vi fikk han!! så har jeg vært nødt itl å kjøpe litt selv også. hadde vel strengt tatt ikke trengt det altså..!! men moro er det å handle babyklær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...