Gå til innhold

Kan ikke denne mensen være over snart?

Anbefalte innlegg

Nå har mensen vart i 8 dager, litt i lengste laget spør du meg.. Vil ha el også vil jeg ha sex deretter vil jeg ha spire i magen..

Men først vil jeg bli kvitt denne sopp-infeksjonen som den lange mens-perioden har gitt meg (kremt.. unnskyld detaljene..).

Huff!! Er så lei av å vente, har akkurat kommet inn i min 19 pp, har gått 22 mnd uten prevensjon, men de første tre teller ikke for da ammet jeg.

JEG VIL HA BABY NÅ!!!!

Så var den frustrasjonen kommet ut av fingrene..

Fortsetter under...

hei du:)

ja ikke gøy med mensen,,men jeg har begynt å tenke at mensen kommer uansett,,så da tenker jeg at mensen er bra for den renser kroppen og gjør seg klar for neste pp,,så se posetift på det:)

har du prøvd Lactal?får kjøpt den på apoteket,

den gjør sånn at ph verdien blir normail igjen og tar bort kløe,vond lukt på utflod osv,,, den skal ikke tas den uka el er,,for det kan ødlegge litt for sød cellene som skal svømme,,men eller kan du ta den når som helst i mnd,

den koster 69,-kr på apoteket og det er 7 tuper med blank sjele som skal sprøyes oppi,,dette bør gjøres på kvelden,så mesteparten blir over natten og får fungert bedre,,

jeg har tenkt at det kan være derfor jeg ikke blir gravid fordi ph er helt feil,,så jeg var ferdig med el forige uke og har derfor begynt på en 7 dagers kur..for det kan tas om jeg er gravid,,og er jeg ikke gravid,,så har jeg i alle fall gjort det klart for neste pp,,så da er det best at svømmerene klorer seg fast..

lactal skal være veldig bra..det følger med 7 tuber,,man kan også bruke dette i 2 dager,for å forebygge hvis manmerker noe rart,,men jeg synes det er greit å få "vasket" det klart til neste pp,

he..he..dette ble mye om Lactal;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...