Gå til innhold

Hvordan sørge for å IKKE føde før termin?

Anbefalte innlegg

Det er jeg opptatt av, har termin 4.januar og vil IKKE ha barn før 2007. Er sikkert dritt lei på slutten likevel, men skal knipe igjen.

Så i desember skal jeg være prinsesse på erten, ikke ha sex og ikke vaske hus.

Andre tips ønskes!

Fortsetter under...

hehe:p

mente at du ikke burde løpe opp og ned trapper...:) er det sånn at du må bruke trapp, så er ikke det sååå ille. har bare hørt at dersom du løper i tarpper kan du lett sette igang en fødsel..

Annonse

jeg vil heller ikke ha ut babisen før i 2007, har termin 01.01. Håper hun kommer før !!!! Skal også prøve for harde livet å knipe igjen til ca 02 eller 03 jan hehe :))) Stakkars babisen hvis den kommer på julaften, i romjula eller på nyttårsaften. Utrolig kjedelige dager å ha bursdag på !!!!!

Jeg gikk ni dager over med datteren min. Jeg løp opp og ned trapper, bar handleposer til den store gullmedaljen, dro tak i gubben ved enhver annledning, tok varme bad..osv osv. var til og med inne til gyn undersøkelse et par dager etter termin for å sjekke om fostervannet lakk. Da sa de at nå skjer det helt sikkert noe ikveld, i og med at vi har rotet oppi der...men NEI DA....NI dager. Tror de kommer når de kommer jeg :)

Jeg vil heller ikke føde før 2007, har termin 30.12, men er redd han kommer på julaften eller noe. Har det noe og si om SF målet er for stort om han kommer for tilig?

Flere "knip igjen trix" mottas med takk!!!

Tror det blir vanskelig å regulere... fødsler har en tendens til å begynne når den lille vil se verden ikke når vi mammaer har lyst... Storebror her i huset hadde termin 4 januar, men kom ut 8 desember...

Men det blir jo såklart ikke verre av at du tar det med ro, og unngår å spise spicy mat...

Vi må skynde oss å kjøpe julegaver nå! Så vi ikke må stresse rundt i desember. Spise julegrøt uten kanel (har forstått det sånn at kanel kan fremskynde fødsel..) og gi blaffen i julevasken. Hehe.

Annonse

Du skal bare lene deg tilbake i godstolen med fjernkontrollen og Donald Ducks julaften og la de andre ordne alt det praktiske. Gavene handler du på nettet, foreldre/svigers arrangerer selveste kvelden, og Mille-k-mannen tar julevasken.

Dette er en ordre!

Vel, jeg er ovebevist om at det hjelper å være sykemeldt å holde seg i ro, kansje først og fremst unngå stress.

Det står om uke 28 her at de fleste som venter tvillinger blir sykemeldt nå, og på grunn av at de fleste blir sykemeldt så tidlig går de fleste som venter tvillinger til termin.

Men jeg er innhabil, fødte 3 arbeidsdager før permisjonen begynte sist og er overbevist om at jobb og stress var en medvirkende årsak. Føder jeg 25 dager før termin denne gangen også blir det 3. juledag ;o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...