Hææ? Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg er nettopp blitt mamma for første gang,og er veldig usikker på hva jeg skal bruke i vogna,både nå på høsten og senere i vinter.Har en Emmaljunga classic duo vogn,og med den følger det med en pose,men den har hverken fleece eller pels eller noe lignende inni og jeg er redd for at den ikke er varm nok for vinteren.Hva bruker dere i vogna?Noen som kan gi meg noen råd?
M@mm@ til gutt og jente Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg bruker voksipose -er kjempefornøyd med den
Hææ? Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2006 Hvor får man kjøpt den da?Den kan brukes hele vinteren den da eller?
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 jeg har en emmaljunga edge duo kombi vogn, og i den har jeg en lammeskinnspose. posen har glidelås som går helt rundt, så foreløbig bruker jeg bare bunnen med dyne over. vet ikke helt hvordan den posen du har er, men hvis den ikke har noe slags foring, høres det kanskje litt kaldt ut? men du har kanskje tenkt å ha en dyne under? ville kanskje hatt en fora pose,,
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Saueskinnspose. Er veldig fornøyd med den og lillegutt sover som en stein i den. Grei å bruke året rundt siden den beskytter både mot varme og kulde
M@mm@ til gutt og jente Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Babyshop selger hvertfall.Og den kan brukes hele vinteren-er ulldyne inni den.Og så trenger man ikke ha på så mye klær inni.Nå ligger gutten bare i srømpebukse body og en tynn genser .og lue da.Er god og varm når han våkner
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 Lammeskinnspose. Bruker kun i bunnen av vogna nå, med dyne over...går over til hel pose når det blir kaldere. Har brukt den helt siden sønnen min ble født (januar) og vi er veldig fornøyde! Kjøpte den på nettstedet barnashage.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #8 Skrevet 15. oktober 2006 skinnpose fra nøstebarn...kjempe deilig!! lillegutt storkoser seg i den!!
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #9 Skrevet 15. oktober 2006 Voksipose har jeg kjøpt! Har brukt den litt og er kjempefornøyd så langt!!!
ole-jørgen Skrevet 15. oktober 2006 #10 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg bruker voksipose nå, når det blir litt kaldere skal jeg bruke saueskinn under voksiposen, dette fordi jeg ble anbefalt det av helsesøster da jeg fikk min førstefødte, det kommer visstnok mye kulde nedenfra. Min sønn er nå nesten fem måneder, så jeg må snart slutte med bagen i vogna, og den er jo veldig lun, så da tror jeg det blir spesielt viktig med noe under voksiposen. Forøvrig har jeg kjempegod erfaring med dette da jeg fikk min første sønn, han var alltid god og varm.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #11 Skrevet 15. oktober 2006 den posen som følger med er mest egnet til sportsvognsdelen, den er varm og god, men bare på høsten og våren, vilanbefale en lammeskinn pose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå