Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Når tok dere ut softbaggen/baggen i vogna?snuppa mi har vokst utav softbaggen sin...den er for kort....følte det var så tidlig siden hun er såvidt 5mnd....men har henne liggende da...og av og til tar jeg ryggen bittelitt opp så hun kan se litt...det nederste hakket liksom...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg er begynnt å bruke sportsvognen nå. Han er 6 mnd, han kan ikke sitte selv ennå. Men han bare snur seg i bagvognen og er på vei utav. Nå har jeg seler på han. Mye kjekkere for han når han kan få sitte litt og titte,
Antonita Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Min gutt vokste også nesten ut av bagen. Men jeg hadde han oppi og beina krøllet han inntil seg, helt til han selv protesterte helt tydelig på å bare ligge på rygg i vogna. Det gikk veldig av seg selv, plutselig ville han sitte opp og se på verden. Da var han 5 1/2 mnd.
Beama Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 tok vekk bagen når hun var 4 mnd... da var det trangt nedi der.. gikk helt fint... bare lot henne ligge helt flatt. Nå er hun 8 mnd. og ligger fremdeles nesten hele tiden i vognen...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 oki...ja snuppa elsker å kunne sitte å titte litt,men hun sovner alltid etter 2-3min i vogna så da tar jeg ryggen helt ned...ikke så mye å gjøre uansett når de har vokst utav baggen så allikevel;) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå