Gå til innhold

orgasme og hard mage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen av dere som får veldig hard mage etter at dere har hatt orgasme?Magen min er steinhard i noen minutter,og jeg bekymrer meg litt for den lille der inne.har han det bra?han rører seg ikke når magen er så hard,er det et sjokk til han eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt på det samme. Magen ( el. livmoren er det vel) blir hard som en stein ved orgasme og det føles nesten litt ubehagelig etter på. Tenker og som deg hvordan det oppleves for babyen, men de vise sier at en orgasme føles mer som en massasje for babyen ( ??)

Skrevet

sånn som jeg har forstått det så trekker livmora seg sammen under og etter orgasmen. dette gjør den både til vanlig og under graviditet. Denne bevegelsen ligner bevegelsen livmora gjør under kynnere, da blir også magen hard. så det at magen blir hard er en naturlig reaksjon på orgasmen og livmoras bevegelser. det skal ikke være hverken farlig eller ubehagelig for barnet. du kjenner sikkert bare ikke bevegelser fordi det er så mye annet som skjer med livmora di akkuratt da, og dette dermed overskygger litt.

ikke farlig i hvert fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...