Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Hvor har de rimelige og greie parkdresser,?? Slike tynne som jeg kan ha på poden når vi går ut, gjerne med plast på rumpe og knær. Ikke foret altså. Sånn "ute i sandkassa-dress" tl slike dager som nå.Hvor har de rimelige og greie parkdresser,?? Slike tynne som jeg kan ha på poden når vi går ut, gjerne med plast på rumpe og knær. Ikke foret altså. Sånn "ute i sandkassa-dress" tl slike dager som nå.
mammmamia ** Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Reflex har en vår-/høstdress som er helt super! Vi betalte 399,- for vår, men den finnes i en annen variant som koster 299,- også... Den er vanntett, vindtett, tynn og lett å bevege seg i, fine farger og knallgode dresser, rett og slett..!! Absolutt å anbefale..!
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Synes også denne virker veldig bra. Har akkurat kjøpt den til 399,-.
Guttemamma x 3 Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Har også hørt mye bra om Reflex-dressene, men så fant vi Reimatec høst- og vårdress på salg så da kjøpte vi den i steden. Den kjennes ut omtrent som Troll-dressen i tykkelse. Har ulldress som vi kan bruke under når det blir kaldere så jeg regner med at det skal holde et godt stykke utover høst/vinter her i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå