Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hva synes dere om Aron? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 15. oktober 2006 #2 Del Skrevet 15. oktober 2006 Fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillypia Skrevet 16. oktober 2006 #3 Del Skrevet 16. oktober 2006 Aron er et fint navn som vi selv vurderte sterkt i utvelgelsesprosessen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil ha baby.. prøvd i 3,5 år Skrevet 16. oktober 2006 #4 Del Skrevet 16. oktober 2006 fint, jeg kjenner en som heter odd aron... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene J Skrevet 18. oktober 2006 #5 Del Skrevet 18. oktober 2006 En gutt i barnehagen der jentene mine går heter Aron.. Han er så gossin,og forbinder navnet med han...en liten gossin unge med lyst hår.. og da blir jo navnet gossint med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #6 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg kan ikke noe for det, men jeg liker av en eller annen grunn ikke det navnet. Syns det er teit å svare "hundenavn", og nå er det jo så mange som heter det, så det blir vel aldri et problem.... men jeg liker absolutt ikke klangen i det. Men jeg tror du trygt kan velge det til barnet ditt uten at noen syns det er rart nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå