Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Hvor har de rimelige og greie parkdresser,?? Slike tynne som jeg kan ha på poden når vi går ut, gjerne med plast på rumpe og knær. Ikke foret altså. Sånn "ute i sandkassa-dress" tl slike dager som nå.
AnnaLee Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Syns det er vanskelig å finne noen som er rimelige, det er egentlig bare bevernylondressene m/for som er billige syns jeg. Vi har en overtrekksdress fra HH til denne tiden den kostet vel 399 på salg tror jeg. Til vinteren har vi en tykkere foret dress fra Lindex, håper den er bra. Har prøvd mange forskjellige nå, vanskelig å si hva som er best.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Reflex har. Tror den koster ca.500 kr. Men den er for i, men du kan ta det utav.
#gurimalla# Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Hei! En sånn ha på ute i sandkassa-dress før vintern kommer,rimelig,uten for,har de på tekstilfunn! Vi har kjøpt reima sin dress til vintern,men den er litt tykk nå, så vi har en rimeligere og tynnere en som vi kjøpte der for å bruke nå. Super!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Kanskje ullklær med regnbukse er tingen......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå