Gå til innhold

Trine, vi kaster litt babystøv over dem her inne!!!

Anbefalte innlegg

Kom igjen vi trenger flere over på 1.trimester. Vi kaster oss over dem og overøser dem med babystøv:

***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Lykke til jenter Klem fra

Fortsetter under...

Hehehheh.. Okei da Lone ;)

********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lykke til jenter.. Klem

Annonse

Det blir tvillinger på deg Juhu, sånn som du har stått på! her er litt ekstra støv **********************************************************

Den skjorta med teksten "Jeg er ikke feit men gravid", kunne jeg også tenkt meg. Vi får se når magen begynner å titte frem...

PS!!!!

OPPFORDRER ALLE GRAVIDE TIL Å KASTE BABYSTØV HVER DAG DE ER HER INNE! :0)

****************************************************************************************************************************************** LYKKE TIL

Whoho. Tvillinger ja. Å nei du, det blir nok bare en i magen når jeg blir gravid. Kanskje vi har hatt for mye sex at det ikke klaffer.

Ikke rart jeg ikke finner EL slimet. Er jo sædrester inni meg hele tida. Hehe.

Mer babystøv: *****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Annonse

Ja humor må man ha. Liker å tulle litt og sånn vettu.

Og kommer mensen, så får jeg bare ta det med et lite smil. Ikke annet å gjøre noe med den dumme mensen alikevel. Men før jul klaffer det nok. Men blir jeg gravid nå så kommer tårene til å trille av glede:=)

Ja nå har jeg sugd til meg så mye babystøv og hatt mye sex denne pp, så hvis ikke jeg blir gravid nå så er det nok en mening med at ikke kroppen er helt klar for graviditet enda. Jeg er jo bare i min 2 pp og snart 3 mnd siden jeg slutte på p-pillene.

Ja nå får vi se da Trine om jeg er like heldig som deg. For du ble jo gravid i 2 pp som jeg er i nå og vi begge slutta på p-pilla omtrent likt.

Men vet du hvilken dag du hadde EL ? Æsj at min kjære er bortreist nå. Bekymra for at EL mi er forsinka til denne uka. Men trur egentlig ikke det. Har alltid hatt 28-29 dagers sykluser før jeg begynte på p-pillene. Så håper ikke det har endra seg nå.

Ahh. Ja men du var virkelig så heldig. Jeg trur det at så lenge man har jevnlig med sex så er sjansen stor for at man treffer EL. Så er det bare å vente å se om det blir befrukta. Ikke så mye annet man får gjort.

Hehhe.. Ja, jeg var visst det :D Ja, er nok sant det der med jevnlig sex, og så kan jo cellene overleve 5-6 døgn der, så man vet aldri.. Hehe..

Lykke til snuppa!! (Godt å være her inne på BG litt, inne på tri 1 er det bare mas om sa og ma.. )

Takk for det snuppa:=) Bare så kjipt å vente disse 2 ukene på å få vite om jeg er gravid eller om den dumme mensen kommer. Jeg vet i hvertfall jeg kan bli gravid siden jeg har vært det før og at alt så bra ut inni meg da jeg var hos gynokologen. Så får jeg bare håpe disse berømte soldatene til min kjære er gode nok. Hehe. For det er vårt første barn sammen vi prøver på. Og jeg blir nesten som førstegangsfødende som deg fordi med min datter måtte jeg ta keisersnitt før terminen og full narkose. Så jeg har ikke opplevd det å føde normalt.

Kan skjønne at det blir mye SA og MA inne på 1.trimester. Ikke så morro å lese om det nei. Men mange er jo såklart bekymra.

Men ta det med ro og tenk positivt. Dette skal gå så bra for deg skal du se. Tenker masse på deg.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...