Gå til innhold

Når kan man kjenne livmoren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hihi:) skal til lege på onsdag da, da er jeg 7+3- høre hva hun sier- men er jo andre gangs fødende da, og da vokser man jo fortere?

men jeg beskrev på et innlegg her i ste hvordan det kjennes ut- og mens jeg skrev kjente jeg en gang til, og da "bulet den utover/oppover over skambenet (opp i lufta:) når jeg lå på sofan.......

men jeg tenker meg til at legen bare sier sånn at : neida, det er så individuelt, og du har jo født før- vi venter til ordinær ul vi:)...

Annonse

så rart å høre at det ikke bare er noe jeg innbiller meg..!! jeg fikk positiv test i går, etter å ikke ha testa siden i vår. Jeg har de siste kveldene "kjent liv" når jeg har lagt meg!!! Vet det høres merkelig ut, mn det er sant.. men sikkert luft, i virkeligheten.... I går kveld kjente jeg etter livmora,og over skambeinet,kjente jeg en helt tydelig kant! Men jeg tenkte at det sikkert ikke er sant,-det er for godt til å være sant!!

Jeg har,som sagt i andre innlegg, sagt at jeg har en mistanke om at jeg er kommet lengre enn 3+5... Jeg har lenge hatt det jeg nå har skjønt er sympt. og sist jeg hadde mens,varte den i kun tre dager, motnormalt 7!!!! Håper jo selvsagt at jeg er kommet lenger, og at legen sier jeg er kommet så langt, at det snart er tid for å fortelle hele verden det!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...