Gå til innhold

Jeg treger sårt noen råd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann dere alle. Jeg har en 7 dager gammel baby som er så plaget med vondt i magen etter hun har fått mat. Jeg har ammet fram til i dag, men nå har jeg fått brystbetennelse og må pumpe begge bryst for så å gi det fra flaske. Det skal sies at at min lille baby er veldig glupsk og drikker masse om gangen. Prøver å få henne til å rape godt innimellom, men det er ikke alltid jeg får det til. Hun kan godt spise fra 80 til 120 - 140 ml til hvert måltid før hun er mett. Er det noen som har noen gode råd for å unngå magevondt? eller gir jeg henne rett og slett for mye mat?

Håper noen tar seg tid til å svare. Er ganske fortvilet her.... Får jo så vondt av henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. stakars dere. min sønn hadde kolikk i 6 mnd. forsøk dr.brown tåteflaske. skal du fortsette å amme, må du styre unna mye mat og drikke som barnet kan reagere på.... jeg gav min spesialmelk fra apoteket ..... tror ikke at du gir for mye.. føler med deg!

Skrevet

Dr.brown flaske, minifom dråper kjøpes på apoteket.

Tror heller ikke hun får for mye.

Her er det umulig å få lille gutt til å rape underveis. Her drikker han til han er stappe full, deretter rape/gulpe.

Sliter fortsatt med kolikk, men kan si at det blir bedre etter hvert.

I starten ammet, og ammet, og ammet jeg...og lillegutt skrek å skrek.

Frustrerende tid. Glad han er blitt større, og det meste av luftsmertene har roet seg....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...