Julie*sin*mamma:-) Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Heisann dere alle. Jeg har en 7 dager gammel baby som er så plaget med vondt i magen etter hun har fått mat. Jeg har ammet fram til i dag, men nå har jeg fått brystbetennelse og må pumpe begge bryst for så å gi det fra flaske. Det skal sies at at min lille baby er veldig glupsk og drikker masse om gangen. Prøver å få henne til å rape godt innimellom, men det er ikke alltid jeg får det til. Hun kan godt spise fra 80 til 120 - 140 ml til hvert måltid før hun er mett. Er det noen som har noen gode råd for å unngå magevondt? eller gir jeg henne rett og slett for mye mat? Håper noen tar seg tid til å svare. Er ganske fortvilet her.... Får jo så vondt av henne.
azamat bagatov Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 hei. stakars dere. min sønn hadde kolikk i 6 mnd. forsøk dr.brown tåteflaske. skal du fortsette å amme, må du styre unna mye mat og drikke som barnet kan reagere på.... jeg gav min spesialmelk fra apoteket ..... tror ikke at du gir for mye.. føler med deg!
Hogne&Anneli Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Dr.brown flaske, minifom dråper kjøpes på apoteket. Tror heller ikke hun får for mye. Her er det umulig å få lille gutt til å rape underveis. Her drikker han til han er stappe full, deretter rape/gulpe. Sliter fortsatt med kolikk, men kan si at det blir bedre etter hvert. I starten ammet, og ammet, og ammet jeg...og lillegutt skrek å skrek. Frustrerende tid. Glad han er blitt større, og det meste av luftsmertene har roet seg....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå