Gå til innhold

Dårlig med liv her inne, hvor mange av oss her inne....

ks23 med William og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Ååå ikke lenge igjen du da..Hedlig du er...Men klager ikke over at tiden står stille altså...Føler at jeg allerede er halveis jeg..Er 16+2 idag da men... Skal på ul den 7 nov. gleder meg veldig til det.. Fikk du vite kjønn og sånn på den ul i uke 18 eller?? Er så spent..Fikk jo høre hjertelyden dems da da vi var hos jm...Fikk en litt mere følelse på at jeg hadde to der da gitt!! Du skal vel føde på Ahus du, det skal jeg..Noen erfaringer derfra du da?? Og har du hatt god oppfølging??

er 32+1 idag, venter to gutter :)

Termin er 17.12, men de blir tatt med KS den 15.11 :) :)

Er sjelden her inne, fordi jeg synes det er mange useriøse innleg ala "venter jeg tvilinger??" o.l

Bruker for det meste andre forum til og finne den infoen jeg trenger, samt skravlesiden,desemberklubben og 3.trii her inne på BIM da.

Hei!

Vi fikk et lite (men etterhvert positivt) sjokk når vi var på ordinær ul tirsdag 17. okt. Vi hadde bestemt oss for å ikke vite kjønnet, men i og med at det er to så vil vi gjerne vite det på neste ul mot slutten av november. Det er jo greit for å planlegge litt. Terminen er 15. mars, så nå er jeg akkurat over halvveis! :-)

Heisann

Jeg venter eneggede gutter, har termin 01.april. Jeg og mannen min hadde fleipa om at det var to men ingen av oss to det seriøst, men hmm....dagen etter at vi kjøpte ny stasjonsvogn, fikk vi vite at vi skulle ha tvillinger, og har to barn fra før så det fikk jo ikke med nyebilen!! Må jo bare se ironien med det!!

Jeg skulle også ønske at det fantes mer info om tvillingsvangerskap. Jeg merker jeg er mye mer bekrymret nå når det er to inni magen enn før med bare en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...