Gå til innhold

HCG


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor tidlig kan man se hcg økning hvis du produserer veldig lite. Det jeg tenker på er jeg får ikke positiv gravidietstest, og jeg kjenner det på meg at jeg er gravid. Har vårt på ul, men kunne ikke se noe. Tok blodprøve, men den var også negativ. Kan jeg da være gravid eller er det ikke tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og da skulle du vert.... i allefall 5/6 uker på vei? eller?

 

da skulle nok hcg på blodprøve slått ut.. men jeg er ikke noe medisinsk personell altså... men skal du til legen igjen? ville jeg gjort siden du lurer sånn, og det må jo vere noe som gjør at tante rød ikke kommer, krev å komme til bunns, og at de gjør det de må for å finne ut av det:)

 

lykke til da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ved blodprøve måler de hcg, dette kan måles så tidlig som 12dager etter EL. kan sikkert måles tidligere men det er ikke vanlig da folk prod. forskjellig. ved hcg under 100 blir tatt ny blodprøve etter noen dager for å se om det er økning eller ikke. du er nok dessverre ikke gravid. det skjer ofte og kalles vanlig at man kan "hoppe over" en periode eller få foskjøvet EL av og til så lenge det ikke skjer for ofte. forøvrig mange pms symptomer er like som graviditetssymptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...