Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!! stemmer det at du kjøpte jumpsuit (idaT) hos filabel.dk?? har tenkt til å bestille en sånn, men er litt usikker på størrelsen...står at de er små i størrelsen....hva kjøpte du, og hvor lang er barnet ditt?? litt kjedelig å kjøpe en som ikke holder så lenge.... fint om du vil svare meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det den i fløyel du tenker på? Den som fins i lime og brun og en farge til?

I så fall kjøpte jeg den i 86, og Guro er 70cm lang. Den er ganske lang syns jeg, men den er jo foret med det brune ape-stoffet, så det gjør ikke noe å rulle opp bena litt :)

Skrevet

ja, det er den jeg tenker på ja.... da blir det nok 86. hun er 72cm lang...da bretter jeg heller opp, så har hun den lenger. har heldrakt (de med figurer) i str.80, og den passer akkurat..........

Skrevet

JA, sikkert like greit med 86. Litt kjipt å kjøpe en sånn bukse og så varer den i to uker liksom ;)

De heldraktene er veldig små syns jeg, har en fra Katvig også i 80, den er såvidt passe nå.

Skrevet

ja, men de er iallfall noe billigere...skal kjøpe større str neste gang. de er jo så myke og fine. virker veldig behagelige å bevege seg i for en liten som skal fram... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...