HappyHappy Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Hei, er det noen som har tips til hvordan jeg kan redusere antall kynnere? Er bare 24 uker på vei, og har allerede hatt kynnere i mange, mange uker. Hvis det blir for mye så må jeg vel etterhvert bli sykemeldt, så derfor lurer jeg på om det er noe som kan hjelpe - utenom å ta det helt med ro... Jeg har ikke en stressende jobb, men jeg har mye, mye kjøring i jobben. Føler vel ikke at det hjelper noe særlig. Så hvis noen har tips, tar jeg i mot med takk :-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Er også i uke 24 og har siste tiden hatt mye kynnere.Har hørt at omega 3 forebygger for tidlig fødsel,så kanskje det hjelper.Ellers er det bare å forsøke å være mindre fysisk aktiv.Drar på jobb 30min tidligere,slik at jeg får parkering nær inngang,slipper å gå langt,og ikke trenger å stresse med å komme for sent.Mentalt stress er det verste for meg.Mannen min leverer ungene i bhg. Men ofte er det vesrt om kvelden og nettene.Og da aner jeg ikke hva jeg skal gjøre.
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Er ikke så mye tips til det enn å ta det med ro...... Ikke stresse og løfte/bære....... sykemelding er kanskje tingen hvis det ikke roer seg ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå