Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Er det virkelig sant at man ikke kan bruke vibrator når man er gravid? Ikke utenpå heller for å stimulere klitoris? Det har jeg gjort for å si det sånn, men bruker ikke innvendig da. Vil vibratorbruk være fødselsfremkallende? Kan jo tenkes når en hører på mange andre råd.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 hehehe tror jeg ikke noe på, de har ikke kommet før tiden hos meg i allefall noen av dem =) har alldrig hørt at det skal gjøre noe heller.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har også brukt vibrator mange ganger mens jeg har vert gravid:0) Det er ikke farlig ifølge jormor.... så det er bare å kose seg:0)
to tette og ei badehette:o) Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Det er ingen fare ved bruk av vibrator utvendig, men den skal visst forstyrre hjerterytmen til baby hvis man bruker den innvendig. Det er hva jeg har lest og hørt.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Hei! Jeg leste faktisk om det et sted tidligere i dag. man kan bruke vibrator utvendig men ikke inni. Det kunne påvirke livmortappen, og var visst ikke bra. (men er det kort tid til termin, mener nå jeg at det bare kan være bra. Kanskje man kan føde før termin ;o)
vims-74 Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har spurt to leger og en jordmor, og ingen av disse hadde hørt om at det skulle sette i gang fødsel eller forstyrre hjerterytmen. Alle kunne gi følgende råd, så lenge det ikke føltes ubehagelig, eller vondt, eller at man av andre grunner har fått beskjed om å ta all sånn type aktivitet med ro, så skulle man bare kose seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå